۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۵۲۶۷۰۳
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی ارومیه:

پژوهش موتور محرک و قلب هر مجموعه علمی است

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه با بیان اینکه موتور محرک و قلب هر مجموعه علمی پژوهش است، گفت:‌ پژوهش است که می تواند هر مجموعه را به حرکت وا دارد و انگیزش و تحرک را با طرح و علم به رگ های آن پمپاژ کند.
نشست پژوهشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام جواد ارجمند مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه عصر امروز در نشست پژوهشی با طلاب پژوهشگر این مدرسه علمیه بر اهمیت و جایگاه پژوهش تأکید کرد.

وی با بیان اینکه امسال باید جهش در امر پژوهش و آموزش مورد توجه همه باشد، ابراز داشت: این حوزه علمیه در مرکز استان باید مجزا و ممتاز از دیگر مدارس علمیه استان باشد؛ زیرا امتیاز هر مدرسه به انتظام، آموزش و پژوهش آن مدرسه است.

حجت الاسلام ارجمند خاطرنشان کرد: خداوند متعال همت های بزرگ را دوست دارد و ما باید در مسائل علمی و معنوی به کم قانع نباشیم، سخن بزرگ زدن کارهای بزرگ را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بار مسؤولیت پژوهش بر عهده شما طلاب است، تصریح کرد: سرمایه گذاری ما بر روی نیروهای با انگیزه است که با همت و نتایجی که به دنبال می آورند عامل انگیزش کل مجموعه برای ارتقای سطح آموزشی و پژوهشی هستند.

مدیر مدرسه علمیه ارومیه با تأکید بر حضور پربار در جشنواره علامه حلی، ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته از سوی معاونت اجرایی شرایط روانی و امکانات لازم فراهم شده که این روند هم چنان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه موتور محرک و قلب هر مجموعه علمی پژوهش است، گفت:‌ این پژوهش است که می تواند هر مجموعه را به حرکت وا دارد و انگیزش و تحرک را با طرح و علم به رگ های آن پمپاژ کند.

حجت الاسلام ارجمند با اشاره به طراحی مرکز مجزای آموزش های آزاد برای طلاب با انگیزه، خاطرنشان کرد: در این بخش طلاب می توانند سطح علمی و آموزشی خود را ارتقا دهند که اکنون طرح این موضوع ارائه شده و به فضل الهی اجرایی خواهد شد./۸۵۴۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات