۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۵۲۰۲۲۸
با محوریت تبیین برنامه های تهذیبی در سال تحصیلی جدید ؛

اجلاسیه معاونان تهذیب مدارس علمیه خوزستان برگزار شد

 اجلاسیه معاونان تهذیب مدارس علمیه خوزستان درباره فعالیت‌های تهذیبی و اخلاقی مدارس علمیه استان، در سال تحصیلی جدید در اهواز برگزار شد.
معاونت تهذیب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اجلاسیه معاونان تهذیب مدارس علمیه خوزستان، با محوریت تبیین فعالیت‌های تهذیبی مدارس علمیه استان در سال تحصیلی ۹۶-۹۷، امروز در اهواز برگزار شد.

در این اجلاسیه که با هدف بررسی شیوه ارزشیابی فعالیت‌های تهذیبی و تبیین ضرورت راه‌اندازی شورای تهذیبی مدارس علمیه خوزستان اجرا شد، برنامه‌های سال آینده مدارس علمیه سطح استان تبیین و اعلام شد.

حجت الاسلام بزرگیان، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، درباره فعالیت های پیش روی این معاونت، ابراز داشت: در سال تحصیلی جدید ۷ برنامه و دوره ویژه شامل هویت صنفی طلبگی، مدیریت تحصیلی، مباحث اخلاقی، قرآن و حدیث، شهید مطهری، مباحث روانشناسی و مباحث سیاسی-بصیرتی را برای طلاب مدارس علمیه خوزستان در نظر گرفته‌ایم که إن شاءالله طبق برنامه‌ریزی زمان بندی شده، این برنامه ها اجرا خواهند شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان در ادامه با اشاره به اهتمام این معاونت به توسعه و پیشرفت فعالیت‌های قرآنی در مدارس علمیه، بیان داشت: در نظر داریم با اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی در طول ۳۶۵ روز سال فضای معنوی مطلوبی در مدارس علمیه سطح استان حاکم شود.

این مقام مسؤول در رابطه با اعزام مربیان بصیرتی به مدارس علمیه، تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید با توجه به سیاست‌های معاونت تهذیب، در نظر داریم علاوه بر اعزام اساتید اخلاق، افرادی را هم تحت عنوان مربیان بصیرتی به مدارس علمیه اعزام کنیم تا إن شاءالله بینش بصیرتی سیاسی طلاب تقویت شود.

گفتنی است، در بخش پایانی این اجلاسیه، معاونان تهذیب مدارس علمیه خوزستان، به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای هرچه بهتر برگزار کردن برنامه‌های پیش روی معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان، پرداختند./9453/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات