۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۵۲۰۰۸۹
از سوی مدرسه علمیه امام هادی؛

طرح هدایت تحصیلی طلاب سطوح عالی برگزار می شود

طرح هدایت تحصیلی تربیتی طلاب سطوح عالی با حفظ ساختار انتخاب درس آزاد، در مدرسه علمیه الأمام الهادی(ع) برگزار می شود.
کلاس درس حوزه علمیه

حجت الاسلام محمدرضا امینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری طرح هدایت تحصیلی تربیتی طلاب سطوح عالی با حفظ ساختار انتخاب درس آزاد، در مدرسه علمیه الأمام الهادی(ع) خبر داد و گفت: طلاب علاقه مند به شرکت در این طرح می توانند پس از گذراندن مراحل پذیرش در مرکز مدیریت حوزه علمیه قم با ورود به سامانه نجاح مدرسه علمیه  الهادی را انتخاب کنند.

عضو شورای طرح هدایت تحصیلی تربیتی طلاب سطوح عالی به مزایای طرح هدایت تحصیلی اشاره کرد و افزود: عمق بخشی به مطالب درسی با برگزاری جلسات مشاوره علمی، برگزاری کلاس های پژوهشی، امکان شرکت در کلاس های رجال کاربردی و علوم حدیث از مزایای طرح هدایت تحصیلی است.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری کلاس های آیات الأحکام، روش شناسی اجتهاد و برخورداری از کمک هزینه تحصیلی، جبران کاستی های پایه های گذشته و اسکان در حجره برای طلاب قمی و شهرستانی نیز از مزایای طرح هدایت تحصیلی تربیتی طلاب سطوح عالی با حفظ ساختار انتخاب درس آزاد به شمار می روند.

حجت الاسلام امینی با اشاره به شرایط نام نویسی در طرح هدایت تحصیلی گفت: شرایط و مدارک مورد نیاز نام نویسی طلاب پایه هفتم در طرح هدایت تحصیلی، قبولی در مصاحبه علمی و انگیزشی، عدم شرکت در مؤسسات تخصصی و تأییدیه اخلاقی از محل تحصیل و شرایط نام نویسی طلاب پایه هشتم تا دهم قبولی در مصاحبه انگیزشی است.

وی خاطرنشان کرد: در طرح هدایت تحصیلی تربیتی طلاب سطوح عالی، طلاب به صورت آزاد استاد و درس مورد علاقه خود را انتخاب می کنند و فقط با شرکت در این طرح وضعیت درسی آنها کنترل خواهد شد و هر هفته یک جلسه مشاوره به مدت یک ساعت در مدرسه برگزار می شود.

گفتنی است، طلاب علاقه مند به شرکت در طرح هدایت تحصیلی تربیتی طلاب سطوح عالی با حفظ ساختار انتخاب درس آزاد برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند در ساعات اداری با شماره 36612936 و 36705659 تماس گیرند یا به شماره های 09102040243 و 09192950857 از طریق تلگرام پیام ارسال کنند همچنین می توانند به کانال تلگرام طرح به نشانی https://t.me/tarhehedayat مراجعه کنند./1324/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات