۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۵۱۹۰۷۲

حکیم حمله تروریستی بارسلونا را محکوم کرد

رییس ائتلاف ملی عراق جنایت تروریستی در بارسلونا را به شدت محکوم و بر لزوم مقابله با حامیان تروریسم تأکید کرد.
سید عمار حکیم

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس ائتلاف ملی عراق امروز طی پیامی حمله تروریستی به شهر بارسلونا اسپانیا را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: با جدیت و نگرانی حادثه تروریستی شهر بارسلونا را که منجر به کشته و زخمی شدن انسان‎های بی‎گناه شد را دنبال کردیم؛ ما این حمله تروریستی را محکوم می‎کنیم و از جامعه جهانی می‎خواهیم که به وظایف خود در مبارزه فکری و نظامی با تروریسم عمل کنند.

حجت الاسلام حکیم تصریح کرد: جریان‎های تروریستی از شیوه‎های مختلف و سختی نظیر زیر گرفتن انسان‎های بی‎گناه با ماشین برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می‎‎کنند.

وی ادامه داد: مجامع بین المللی با ایستادگی مقابل حامیان تروریست‎ها می‎توانند آنان را نابود کنند به طوری که دیگر شاهد چنین جنایت‎های نباشیم.

رییس ائتلاف ملی عراق از خداوند متعال جهانی خالی از تروریسم و افکار تخریب گرایانه را مسالت کرد و به خانواده قربانیان حمله تروریستی اسپانیا و مردم این کشور تسلیت گفت.

گفتنی است ساعاتی پس از حمله خونین شب گذشته یک ماشین ون به جمعیت حاضر در مرکز شهر بارسلونا و کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر، مأموران پلیس حاضر در یک پست ایست و بازرسی در حمله‌ای مجزا مورد حمله قرار گرفتند.

یک گروه دیگر از مردم هم در جنوب بارسلونا دوباره با یک خودروی ون مهاجم روبرو شدند؛ 6 نفر مصدوم شدند که حال 2 نفر از این میان، وخیم است./۹۹۴/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات