۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۵۱۸۵۴۸
جبهه العمل اسلامی:

جنگ ۳۳ روزه اولین اعتراف دشمن صهیونیستی به شکست بود

جبهه العمل اسلامی لبنان، جنگ ۳۳ روزه را اولین اعتراض تاریخ رژیم صهیونیستی توصیف کرد.
جبهه العمل اسلامی لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه العمل اسلامی لبنان با صدور پیامی، یازدهمین سالروز پیروزی حزب الله بر دشمن صهیونیستی در جنگ 33 روزه سال 2006 را گرامی داشت.

در این پیام آمده است: روز 14 آگوست سال 2006 یادآور پیروزی تاریخی به مدد الهی و سالروز شکست ارتشی است که ادعای شکست ناپذیر داشت. گروهی اندک از مومنان توانستند این ارتش را شکست کرده و اسطوره بودن آن را رسوا کنند.

جبهه العمل افزود: زیباترین حماسه ها در آن روز به برکت خون شهدای قهرمان مقاومت و ارتش لبنان و شهدای قشرهای مختلف ملت لبنان به نمایش درآمد و تاریخ جدیدی نوشته شد.

این جبهه تصریح کرد: معادله الماسی سه گانه ارتش، ملت و مقاومت عامل بازدارندگی و ایجاد رعب و هراس در دل دشمن صهیونیستی است تا دشمن برای اولین بار از زمان اشغال فلسطین به شکست اعتراف کند.

جبهه العمل اسلامی لبنان خاطرنشان ساخت: این پیروزی تاریخی تنها به مسلمانان شیعه یا سنی تعلق ندارد بلکه پیروزی برای لبنان و همه لبنانی ها و اعراب به شمار می آید. لبنانی ها باید بیش از هر زمان دیگری به حمایت از ارتش و مقاومت بپردازند تا خطرهای داخلی و خارجی به ویژه خطر صهیونیستی و تکفیری از کشور دور شود./980/ب903/د

ارسال نظرات