۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۵۱۸۴۷۴

برگزاری دوره اختبار و تثبیت طلاب نو ورود مدرسه ولی عصر بروجرد

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد با اشاره به پذیرش ۱۶ طلبه نو ورود در این مدرسه، گفت: هم اکنون این طلاب در حال گذراندن دوره آموزشی ۲۰ روزه هستند.
حوزه علمیه

حجت الاسلام محمد معظمی گودرزی، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: این مدرسه علمیه در سطح یک مشغوا فعالیت است.

وی با اشاره به انجام مراحل پذیرش به مناسبت سال تحصیلی جدید افزود: داوطلبان ورود به این حوزه 300 نفر بودند که در آزمون کتبی و مصاحبه ورودی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد با بیان اینکه کیفی سازی مدارس در اولویت فعالیت ما قرار دارد، عنوان کرد: کیفیت هرگز فدای کمیت نخواهد شد.

وی در ادامه با یادآوری به اینکه از بین داوطلبان 70 نفر به مدرسه علمیه بروجرد معرفی شدند، هاطرنشان کرد: با توجه به سطح علمی و توانایی تحصیلی طلاب از بین داوطلبان موفق به پذیرش 16 نفر شدیم.

حجت الاسلام معظمی گودرزی یادآور شد: دوره آموزشی اختبار و تثبیت هم اکنون با شرکت پذیرفته شدگان در حال برگزاری است.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد با اشاره به فعالیت مدرسه از سال 1373 اظهار داشت: تربیت طلاب توانمند و کارآمد برای نقش آفرینی در انجام رسالت طلبگی همواره مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به هدایت تحصیلی و تبلیغی طلاب در این مدارس عنوان کرد: موفقیت طلاب نیازمند قدر دانستن زمان و داشتن علاقه است.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد داشتن هدف و الگو گرفتن از برزگان و علمای حوزه را از دیگر عواملی بیان کرد که در موفقیت طلاب نقش آفرین است.

تحصیل 140 طلبه در ولی عصر بروجرد

حجت الاسلام معظمی گودرزی عنوان داشت: هم اکنون 140 طلبه بروجردی در مدرسه علمیه ولی عصر(عج) مشغول تحصیل هستند./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات