۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۵۱۸۰۹۶
مدیر حوزه علمیه مازندران:

ایمان راسخ و خلوص نیت مهم ترین ویژگی شهدای مدافع حرم است

مدیر حوزه علمیه مازندران ایمان راسخ و خلوص نیت را مهم ترین ویژگی شهدای مدافع حرم دانست و گفت: اگر مدافعان حرم نبودند امروز باید با این تکفیری ها در داخل کشور مقابله می کردیم.
مدیر حوزه علمیه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در نشستی با فعالان فرهنگی استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، ایمان راسخ و خلوص نیت را مهم ترین ویژگی شهدای مدافع حرم دانست و گفت: اگر مدافعان حرم نبودند امروز باید با این تکفیری ها در داخل کشور مقابله می کردیم.

وی با بیان این که رزمندگان سپاه اسلام برای دفاع از حرم آل الله به کشورهای سوریه و عراق می روند، افزود: امروز همه ما در برابر خون های پاک این شهدا مسؤول هستیم و مهم ترین مسؤولیت ما نیز دفاع از دین و ارزش های اسلامی است.

حجت الاسلاوالمسلمین طاهری با اشاره جنایت اخیر تکفیری های خدانشناس در به شهادت رساندن فرزند رشید اسلام شهید محسن حججی، گفت: این جنایت تکفیری ها نشان از خوی وحشی گری و حیوانی آنها در برابر انسان ها دارد.

مدیر حوزه علمیه مازندران به ایثار و از خودگذشتگی بالای شهدای مدافع حرم اشاره کرد و با بیان این که مدافعان حرم عزتمندانه در برابر جبهه کفر و تکفیر ایستادند و از حرم ائمه معصومین(ع) حراست کردند، خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم مایه افتخار و اقتدار نظام اسلامی هستند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شهدایی همچون شهید حججی مقتدرانه و عزتمندانه در برابر جبهه کفر ایستادند و جنگیدند، تصریح کرد: امروز نظام اسلامی به وجود چنین شیرمندان و فرزندان رشیدی به خود می بالد.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که خلوص نیت و خدایی بودن در رفتار و اعمال مدافعان حرم موج می زند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که عده ای از خدا بی خبر حرف ها و تهمت های ناروایی را در خصوص رزمندگان مدافع حرم مطرح می کنند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مدافعان حرم تنها خدا و ائمه معصومین(ع) را در نظر می گیرند و به جنگ با کفر می روند، تصریح کرد: امروز جامعه اسلامی باید قدردان وجود چنین شخصیت های باصلابت و شجاعی باشد که با خون پاک خود مانع تحقق توطئه ها و نقشه های نظام سلطه در کشورهای اسلامی شدند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اگر مدافعان حرم نبودند امروز تکفیری های جنایت کار در همه کشورهای اسلامی حضور داشتند، خاطرنشان کرد: حضور مقتدرانه جبهه مقاومت در برابر دشمنان و بدخواهان اسلام ناب مانع از تحقق توطئه های دشمنان اسلام در منطقه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با اشاره به این که نظام سلطه برای تضعیف و از بین بردن اسلام ناب، گروه های تکفیری و تروریستی را به نام دین در کشورهای منطقه به وجود آورد، گفت: این گروه های تروریستی که بویی از اسلام، دین و قرآن نبرده اند به نام دین بزرگترین جنایت های قرن را مرتکب شده اند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که جنایت های گروه های تکفیری در کشورهای اسلامی قلوب بسیاری از ملت های جهان را جریحه دار کرده است، خاطرنشان کرد: خون پاک شهدایی همچون محسن حججی به طور حتم عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی و اسلام ناب خواهد شد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که شخصیت های اثرگذار کشور نیز تأکید کردند نخواهند گذاشت خون به ناحق ریخته شده شهید محسن حججی پایمال شود، تصریح کرد: ایران اسلامی به طور حتم پاسخ سخت و تمام کننده ای به این جنایت اخیر تکفیری ها خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با اشاره به این که جبهه مقاومت تا آخرین لحظه در برابر جبهه کفر و تکفیر خواهد ایستاد و تا نابودی کامل آنها از پای نخواهد نشست، خاطرنشان کرد: ریشه این شجره ملعونه باید از زمین کشورهای اسلامی منطقه سوزانده شود و حامیان آنها نیز رسوا شوند تا دیگر دست به چنین جنایت هایی در کشورهای منطقه نزنند.

وی با بیان این که با رشادت و شجاعت جبهه مقاومت امروز شر تکفیری ها از سر ملت های مظلوم منطقه در حال کنده شدن است، تصریح کرد: در چنین شرایطی مهم ترین راه نابودی گروه های تکفیری و جلوگیری از رشد و گسترش آن در ملل اسلامی وحدت و همبستگی امت اسلام بر محور قرآن و اهل بیت(ع) است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا از بین رفتن کامل جبهه تکفیری منطقه در میدان مبارزه حضور خواهد داشت، خاطرنشان کرد: اقدام روز اخیر مجلس شورای اسلامی در تقویت سپاه قدس به منظور مبارزه با تروریسم حرکتی در خور تقدیر و نشان دهنده عزم ملی برای ریشه کن کردن تکفیر و تروریست در منطقه است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که متأسفانه برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی منطقه با دلارهای نفتی خود از این گروه های تروریستی در منطقه حمایت مالی و تسلیحاتی می کنند، تصریح کرد: این کشورها باید بدانند که با این حمایت ها نمی توانند جبهه مقاومت را در منطقه تضعیف کنند بلکه این جبهه با نابودی کامل تکفیر و تروریسم در منطقه، پرچم اسلام ناب را در همه کشورهای جهان برافراشته خواهد کرد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز برای  گسترش اسلام در سراسر جهان نیازمند یک امت واحده هستیم، خاطرنشان کرد: سران کشورهای عربی باید دست از تفرقه و اختلاف افکنی میان کشورهای اسلامی منطقه بردارند و در یک مسیر واحد قرار گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صف نخست مبارزه با تروریسم در منطقه و جهان قرار دارد، تصریح کرد: ایران اسلامی با همه توان خود در برابر تکفیر و تروریسم خواهد ایستاد و از جبهه مقاومت دفاع و حراست خواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران خود از ترور، تروریسم و تکفیر زخم های بسیاری خورده است و به همین دلیل مبارزه با این جریان ها را به طور جدی دنبال می کند، خاطرنشان کرد: تکفیری های جنایت کار همان طور که در ماه گذشته ضربه سنگینی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوردند بار دیگر نیز باید در انتظار پاسخ سنگین تر فرزندان انقلاب اسلامی باشند./۹۵۰/پ202/ب1

ارسال نظرات