۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۵۱۳۷۳۹
امام جمعه طالقانی ماهشهر:

دل بستن به مذاکرات و غرب بزرگترین تهدید اقتصادی است

حجت الاسلام هاشمی گفت: اعتماد و دل بستن به غرب و نظام سلطه فقط در قالب مذاکرات، تهدید بزرگی برای اقتصاد کشور است.
هاشمی

حجت الاسلام سیدسلمان هاشمی، امام جمعه شهرک طالقانی ماهشهر، در گفت‌وگو باخبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، درباره نقض برجام از سوی غربی ها، اظهار داشت: در بحث برجام درایت و چشم انداز مقام معظم رهبری بارها اثبات شد و حتی تذکر دادند که به روباه پیر یعنی انگلیس و شیطان بزرگ نباید اعتماد کرد اما سدی برای مذاکره نخواهم بود.

امام جمعه طالقانی ماهشهر در ادامه ابراز داشت: نظام سلطه و به ویژه آمریکا با اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضدیت دارند و در صدد ضربه زدن به نظام هستند.

رییس شورای فرهنگ عمومی طالقانی ماهشهر با تبیین تعبیر شیطان بزرگ ازسوی امام و رهبری، اذعان داشت: شیطان به هیچ وجه با انسان در امر خیر و نیکی دوست نخواهد شد پس آمریکا که به تعبیر امام و رهبری شیطان بزرگ است هم آرزوی خوشبختی ملت ایران را ندارد.

حجت الاسلام هاشمی درباره اعتمادسازی از سوی ملت ایران نسبت به غرب و بحث برجام، تصریح کرد: متاسفانه انرژی هسته ای و نیروگاه ها بتن ریزی شدند و آن ها را به حالت تعلیق درآوردیم اما باز هم آمریکا و همدستانش تحریم های ظالمانه خود را علیه ملت ایران ادامه می دهند.

وی با انتقاد از دولت درباره دل بستن به غرب و مذاکرات با آنها، گفت: درحال حاضر متاسفانه چرخه تولید اکثر شرکت ها و کارخانجات داخلی به حالت تعلیق درآمده و درحقیقت اقتصاد کشور با آمپول تقویتی اداره می شود که همه این مشکلات ناشی از آن است که متاسفانه دولت، چشم و گوش و ذهنش فقط مختص مذاکره با غرب شده است.

امام جمعه طالقانی ماهشهر خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بارها شعار سال را براساس اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال نام گذاری می کنند که نشان دهنده تاکید رهبری بر اهمیت تولید داخلی و تکیه بر اقتصاد مقاومتی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی طالقانی ماهشهر افزود: ما وقتی در هشت سال دفاع مقدس در مقابل قدرت های جهان ایستادگی کردیم و در بعد از آن تاکنون در بحث موشک سازی داخلی تولیدات فراوانی داشتیم قطعا هم در امور اقتصادی به ویژه تولید داخلی می توانیم روی پای خود بایستیم و شعار مقام معظم رهبری که فرمودند ما می توانیم را تحقق بخشیم.

حجت الاسلام هاشمی اظهار داشت: تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری در حقیقت یک ضرورت است و مسؤولان به اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال اهمیت خاصی دهند و برفرض مثال متاسفانه همین کارخانجات اطراف ماهشهر تعطیل شده اند و بهترین راهکار برای دولت این است که به مطالبات اقتصادی مقام معظم رهبری توجه ویژه ای کند.

وی در پایان ابراز داشت: برای بحث کابینه در دولت جدید از رییس جمهور انتظار داریم برخلاف نگرش قبلی، تغییرات اساسی در کابینه جدید صورت گیرد./9453/ت302/ب1

ارسال نظرات