۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۲
کد خبر: ۵۱۳۲۸۶
مؤسس مدرسه غیر حوزوی «هلی سیتی» در قم:

طلاب برای دفاع از ارزش ها جان و مال خود را فدا می کنند

حجت‌الاسلام سید عرفان مهدی گفت: طلاب علوم دینی در زمینه احیای ارزش ها و آرمان ها باید از جان و مال خود بگذرند تا معارف حقه شیعه به طور کامل به دست مردم برسد و دشمنان احساس نکنند که می توانند با اینگونه اعمال به نیت های شوم خود برسند.
مؤسس مدرسه غیر حوزوی «هلی سیتی» در قم

حجت‌الاسلام سید عرفان مهدی در حاشیه تجمع اعتراض به دستگیری و ضرب و شتم حجت‌الاسلام سید محمد کاظم شبیب امام جمعه شهر مظفر پور کشور هند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه این تجمع ها هرچه پر شورتر برگزار شود سبب ایجاد همبستگی می شود، گفت: اثر اصلی این تجمع ها متوجه کشور خودمان خواهد شد.

ثمره حفظ اتحاد طلاب هندی در شهر مقدس قم

مؤسس مدرسه غیر حوزوی «هلی سیتی» در قم ادامه داد:‌ ثمره حفظ اتحاد طلاب هندی در شهر مقدس قم در کشور هندوستان نمود و بروز پیدا می کند.

وی شخصیت سید محمد کاظم شبیب را اینگونه توصیف کرد: بنده به همراه وی در 17 یا 18 سال قبل در مدرسه معارف اسلامی که آقای دعایی مسؤولیت آن را بر عهده داشت و از سوی آیت الله مصباح طلاب نخبه را جذب می کردند، تحصیل می کردیم که سید کاظم شبیب زودتر از سایر دانشجویان به دیار خود برای تبلیغ بازگشت.

ضرب و شتم طلاب در برابر امر احیای دین بسیار کوچک است

حجت‌الاسلام سید عرفان مهدی اتفاقاتی از قبیل ضرب و شتم طلاب را در برابر امر احیای دین بسیار کوچک دانست و ابراز داشت: طلاب علوم دینی در زمینه احیای ارزش ها و آرمان ها باید از جان و مال خود بگذرند تا معارف حقه شیعه به طور کامل به دست مردم برسد و دشمنان احساس نکنند که می توانند با اینگونه اعمال به نیت های شوم خود برسند./841/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات