۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۵۱۲۵۲۱
ایام تابستان جاری؛

مسابقات کتابخوانی سیر مطالعاتی در حوزه علمیه خواهران لرستان برگزار می شود

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری مسابقات سیر مطالعاتی در حوزه علمیه خواهران استان خبر داد و گفت: مرحله دوم این دوره از مسابقات برگزار می شود.
 مسابقه کتابخوانی

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تسلیت سالروز شهادت امام صادق(ع) بیان داشت: امید است با تربیت شاگردانی توانمند و با استعداد در حوزه بتوانیم شاگردان خوبی برای مکتب امام صادق(ع) باشیم و وظیفه تبلیغی خود را به خوبی انجام دهیم.

عزیزی عنوان داشت: طرح مسابقات کتابخوانی با عنوان سیر مطالعاتی تابستان و پاییز 96 ویژه خواهران طلبه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طلاب علاقه مند به شرکت در این دوره از مسابقات کتابخوانی از 30 تیرماه می توانند با مراجعه با سایت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران لرستان نسبت به نام نویسی اقدام کنند، در مرحله نخست برگزاری این دوره از مسابقات کتابخوانی 511 طلبه خواهر شرکت کردند.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان بیان کرد: در مرحله نخست از بین شرکت کنندگان افرادی که بیش از 70 امتیاز کسب کردند، از 14 طلبه در مرکز مدیریت تقدیر شد و مدارس علمیه خواهران استان نیز تا 9 نفر از طلاب را مورد تشویق قرار دادند.   

وی با بیان اینکه منابع خوبی برای طلاب جهت شرکت در این دوره از مسابقات کتابخوانی بارگذاری می شود، عنوان داشت: انتظار می رود همچون مرحله نخست استقبال خوبی از برگزاری مسابقات کتابخوانی صورت گیرد.

عزیزی کتبی از آیت الله جوادی آملی، مکارم شیرازی، رهبری و کتابهای به روز دیگر و مورد نیاز جامعه را از جمله منابع و محورهای برگزاری مسابقات کتابخوانی سیر مطالعاتی ویژه طلاب بیان کرد.

وی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات کتابخوانی را ارتقا سطح علمی طلاب خواهر به منظور توانمندسازی این قشر برای پاسخگویی به نیازها و مسائل روز جامعه عنوان کرد.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به پایین بودن سرانه مطالعه و کتابخوانی در جامعه اظهار داشت: بالا رفتن سطح مطالعه به ویژه بین جوانان از دیگر اهداف برگزاری مسابقات کتابخوانی است./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات