۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۵۱۲۲۷۰
ویژه طلاب سطح عالی؛

مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی دانش پژوه می پذیرد

مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی در دو گرایش موضوع شناسی اقتصادی و بانکداری و موضوع شناسی حقوق جزا و جرم شناسی ویژه طلاب سطح عالی حوزه علمیه قم برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ دانش پژوه می پذیرد.
مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی در دو گرایش موضوع شناسی اقتصادی و بانکداری و موضوع شناسی حقوق جزا و جرم شناسی ویژه طلاب سطح عالی حوزه علمیه قم برای سال تحصیلی 97-96 دانش پژوه می پذیرد.

براساس این گزارش، اتمام پایه دهم(کتبی و شفاهی)، قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه علمی، تعهد به شرکت منظم در کلاس ها و انجام امور پژوهشی از شرایط نام نویسی در مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی به شمار می روند.

از مزایای پذیرش در مؤسسه موضوع شناسی فقهی می توان به پرداخت کمک هزینه تحصیلی، استفاده از کتابخانه تخصصی، اولویت به کارگیری در امور پژوهشی مؤسسه، اولویت در پذیرش دوره های بعدی و اعطای گواهی پایان دوره اشاره کرد.

طلاب علاقه مند به نام نویسی در مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی می توانند تا 10 مرداد به سامانه اینترنتی مؤسسه به نشانی mozooshenasi.ir مراجعه کنند.

مدارک مورد نیاز برای نام نویسی در این مؤسسه اسکن عکس پرسنلی، صفحه نخست شناسنامه، کارت ملی و آخرین مدرک حوزوی است.

گفتنی است، طلاب دارای شرایط جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به مؤسسه موضوع شناسی غدیر واقع در قم، بلوار امین، خیابان جمهوری اسلامی، کوچه 8، پلاک 52 مراجعه کنند یا با شماره 32936045 داخلی 113 تماس گیرند./1324/ت۳۰۳/ی

ارسال نظرات