۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۵۱۲۲۰۹
نایب‌رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

اعضای خبرگان رهبری انصار و یاران حقیقی ولایت‌فقیه هستند

نایب‌رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ولایت مطلقه فقیه را ستون خیمه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و گفت: اعضای خبرگان رهبری انصار و یاران حقیقی ولایت‌فقیه هستند.
حجت الاسلام والمسلمین علی رحمانی سبزواری

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی رحمانی سبزواری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تشریح جایگاه و اهمیت مجلس خبرگان رهبری پرداخت و اظهار داشت: مجلس خبرگان رهبری از مهم‌ترین نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است چراکه در این نهاد در مورد حساس‌ترین مسائل نظام مقدس اسلامی ایران تصمیم‌گیری می‌شود.

مجلس خبرگان رهبری صیانت کننده از ساحت ولایت‌فقیه و ولایت اسلامی بر امت اسلام است

نایب‌رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ولایت مطلقه فقیه را ستون خیمه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و گفت: مجلس خبرگان رهبری صیانت کننده از ساحت ولایت‌فقیه و ولایت اسلامی بر امت اسلام است؛ این در حالی است که این رسالت یکی از چندین رسالت‌های حیاتی مجلس خبرگان رهبری است.

عضو تشکل اساتید سطح عالی حوزه علمیه قم اعضای خبرگان رهبری را انصار و یاران حقیقی ولایت توصیف کرد و بیان داشت: مجلس خبرگان رهبری ولایت را در اداره جامعه و مشورت دادن در مبانی اجرایی در حوزه‌های وسیع امت اسلامی یاوری می‌کنند؛ این در حالی است که از منظر شرع مقدس اسلام ولایت مطلقه فقیه قافله سالار امت اسلام است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رحمانی سبزواری ادامه داد: حوزه‌های هدایت و رهبری جامعه اسلامی بسیار وسیع و گسترده است؛ بر این اساس مجلس خبرگان رهبری در هدایت و راهبری جامعه اسلامی همواره یاوران ولایت در امت اسلام هستند.

نایب‌رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این‌که خبرگان رهبری در حوادث گوناگون به یاری ولایت تمسک جسته تا سکان هدایت جامعه اسلامی به‌سوی تعالی امت اسلام حفظ شود، ابراز داشت: خبرگان رهبری در جهت‌بخشی نظام اسلامی و در قافله سالاری امت اسلام، یاور رهبر امت اسلام هستند؛ این در حالی است که مجلس خبرگان رهبری از اصل ولایت و قافله سالار امت اسلام نیز صیانت می‌کنند.

عضو تشکل اساتید سطح عالی حوزه علمیه قم به هجمه معاندان در مدت 34 سال گذشته اشاره کرد و گفت: انگیزه چنین اقداماتی بر حقیقت عدم درک آنان از جایگاه ایدئولوژیک خبرگان رهبری است؛ باید توجه داشت که ولایت‌فقیه و اصل ولایت از منظر شرع مقدس اسلام حکم الهی است، این در حالی است که خبرگان برای حراست از ساحت ولایت به میدان می‌آید.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رحمانی سبزواری غفلت را اساس نفوذ دشمن توصیف کرد و ابراز داشت: دلم می‌سوزد که چرا سخن دشمن بر زبان برخی از افراد درون امت اسلام جاری می‌شود؛ بر این اساس غفلت و عدم مطالعه و تحقیق می‌تواند برای مؤمن خطرساز باشد./837/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات