۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۵۰۹۹۷۹
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:

فعالیت های قرآنی فرهنگیان دوران اوج خود را تجربه می کند

مسیب زاده با بیان این که فعالیت های قرآنی دوران اوج خود را در این وزارت خانه تجربه می کند، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های قرآنی در وزارت آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است.
مسیب زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، محمدرضا مسیب زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات قرآنی فرهنگیان سراسر کشور که در محل سالن همایش های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: قرآن کریم مدافعی چون سیدالشهدا(ع) و سایر معصومان(ع) دارد و اگر ما به عنوان خادمان قرآن شناخته شویم، بزرگ ترین ثمر برای تلاش های مان خواهد بود.

مسیب زاده گفت: هدف اصلی ما از برگزاری این مسابقات، تأکید بر جایگاه شکرگزاری از خداوند است. اگر ما نماز می خوانیم، به بزرگ تر های خود احترام می گذاریم جز شکر به درگاه خداوند نیست و حضور تک تک شرکت کنندگان به واسطه همین جایگاه است. هدف اصلی ما در واقع نشر و گسترش معارف غنی اسلام در آموزش و پرورش است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بارها و بارها بر توجه ویژه به فرهنگیان تأکید فرموده اند چرا که اگر آموزش و پرورش در کشور عزیز ما در جایگاه اصیل خود باشد، کشور پیشرفت کرده و به اهداف خود دست خواهد یافت.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان این که فعالیت های قرآنی دوران اوج خود را در این وزارت خانه تجربه می کند، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های قرآنی در وزارت آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است و از آن جا که همواره باید کارهای ما در این زمینه با نگاه رو به جلو همراه باشد، امسال خوشبختانه به تأیید شرکت کنندگان در این مسابقات، پیشرفت قابل ملاحظه ای در مقایسه با نخستین دوره این مسابقات صورت گرفت.

مسیب زاده با ابراز رضایت از سطح کیفی این مسابقات، ایجاد انگیزه در فعالیت های قرآنی را یکی از اهداف برگزاری مسابقات قلمداد کرد و یادآور شد: تمام شرکت کنندگان در این مسابقات جزو برگزیدگان قرآنی کشور هستند و در نتیجه برتری برخی شرکت کنندگان نافی ارزش زحمات سایر عزیزان نیست./202/820/ب1

ارسال نظرات