۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۵۰۸۶۸۲
نماینده آستان قدس رضوی خبر داد؛

حضور کاروان «زیر سایه سار خورشید» در استان فارس

نماینده آستان قدس رضوی از حضور کاروان «زیر سایه سار خورشید» همزمان با دهه کرامت در شیراز و استان فارس خبر داد و برنامه های دهه کرامت را تشریح کرد.
محمدحسین محمدیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از شیراز، محمد حسن محمدیان، نماینده آستان قدس رضوی امروز (11 تیر) در نشست اعضای کشوری و استانی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت در شیراز به تشریح برنامه‌های دهه کرامت پرداخت.

وی با بیان اینکه برنامه‌های خاصی برای دهه کرامت و بخصوص بزرگداشت شاهچراغ(ع) تدارک دیده شده است، اظهار داشت: این برنامه ها در قالب سخنرانی ها و جشن هایی در حرم رضوی برگزار می شود که ذکر منابر فضایل و مناقب حضرت شاهچراغ (ع) که برای زائران و مجاوران ارائه خواهد شد و توسط روحانیان و خادمان حرم رضوی در داخل و خارج کشور نیز انجام می شود.

نماینده آستان قدس رضوی تصریح کرد: یک عنوان برنامه پیشنهادی نیز با همکاری آستان حضرت شاهچراغ (ع) یک برنامه ریزی خاص در یکی از صحن های این حرم مطهر با حضور خادمان 2 حرم برگزار شود که چگونگی اجرای آن بررسی می شود.

محمدیان همچنین از حضور کاروان «زیر سایه سار خورشید» در شیراز و استان فارس خبر داد و گفت: با 35 کشور خارجی در حال رایزنی در این زمینه هستیم که در اکثر شهرستان های داخل نیز شش هزار فعالیت در دستور کار قرار گرفته است.

وی برنامه‌های آستان قدس رضوی در دهه کرامت را در سه قالب شامل شاخص، ویژه و محوری در قالب‌های خاص اجرایی در استان، کشور و فراملی برنامه ریزی شده دانست که عمده آنها بحث کاروان های «زیر سایه سار خورشید» است.

نماینده آستان قدس رضوی به افتتاح فاز اول «زائر شهر» اشاره کرد و افزود: برنامه های جامعی در تمامی موسسات اقتصادی فرهنگی و مرکزی آستان قدس رضوی در دهه کرامت اجرا خواهد شد./825/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات