۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۵۰۷۹۹۳
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

شورای شهر  به مناطق محروم و مقوله سرمایه گذاری توجه کند

آیت الله موسوی جزایری گفت: شورای شهر جدید باید توجه ویژه به مناطق محروم و مقوله سرمایه گذاری داشته باشد و به دور از حواشی به حل مشکلات مردم بپردازد.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش  خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار با اعضای منتخب شورای شهر اهواز اظهار داشت: مردم شما را یک جریان متدین می شناسند که به شما اعتماد کردند و پیروزی شما موفقیت اسلام و نظام ولایت است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: همانگونه که شما منتخبین مردم در سنگرهای نظام اسلامی همچون سپاه، آموزش و پرورش، امور درمانی و غیره تجربه داشتید در این سنگر مهم شورای شهر از تجارب خودتان استفاده کنید که سرباز موفقی برای امام زمان(عج) باشید.

آیت الله موسوی جزایری در رابطه با نحوه رضایت مردم، ابراز داشت: مردم روزی از شما تشکر خواهند کرد که کارهای بزرگی کنید چون اهواز یک کلانشهر بزرگی است و احتیاج به بودجه کلان و نیاز به برنامه ریزی های کلان دارد.

امام جمعه اهواز با اشاره به الگو قرار گرفتن شهرهای مدرن از سوی شهردار و  شورای شهر جدید خاطرنشان کرد: به شهرهای مدرن چندین میلیون نفری باید توجه کنید و روش کار آنها را الگوی کاری خودتان قرار دهید البته با توجه به الگوی اسلامی ایرانی.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان در ادامه خطاب به منتخبین شورای شهر اهواز گفت: مبارزه با فساد اقتصادی خوب است ولی باید خروجی آن آثار مثبتی همچون آبادی و پیشرفت شهر باشد و دنبال مسائل حاشیه و مچ گیری نباشید چرا که  همه مردم انتظار دارند همت بلند، مطالعات وسیع و مطالعات جهان شمول را در سرلوحه کاری خود قرار دهید.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان در رابطه با نحوه انتخاب شهردار ابراز داشت: در انتخاب شهردار بسیار دقت کنید و با استاندار و مدیران کل و نخبگان مشورت کنید که یک شهردار قوی انتخاب شود که موردحمایت همه باشد.

وی تاکید کرد: شورای شهر باید توجه خاصی به مناطق محروم همچون عین دو، ملاشیه و دیگر مناطق داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به بحث مهم سرمایه گذاری از سوی شهرداری، اذعان داشت: از سرمایه گذاران داخلی و خارجی به طور درست استفاده و از آنها به صورت مطلوب استقبال کنیم چرا که درآمدزایی در شهرداری بسیار مهم است و متاسفانه شهرداری اغلب دچار مطالبات مالی است که شهردار آینده و شورای شهر منتخب شده باید توجه ویژه ای به این مقوله مهم داشته باشند./۱۰۱/۹۴۵۳/ب۱

ارسال نظرات