۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۵۰۷۲۲۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است

نماینده مجلس خبرگان با تأکید براین که ملت ایران آرمان های مردم مظلوم فلسطین را فراموش نخواهد کرد، گفت: فلسطین جزء آرمان های اساسی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام والمسلمین معلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در قائمشهر در جمع خبرنگاران این روز مهم را روز مقابله با استکبار و صهیونیسم جهانی دانست و گفت: امروز امت اسلامی به پرچم داری ملت ایران فریاد مرگ بر اسرئیل را سر می دهند.

امام جمعه قائمشهر در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز همه آزادی خواهان جهان نابودی رژیم صهیونیستی را فریاد می زنند، افزود: راهپیمایی امروز وحدت و همبستگی امت اسلام برای محو و نابودی صهیونیسم است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است، گفت: شمارش معکوس نابودی این رژیم جنایت کار و غاصب آغاز شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که  نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نشان دهنده دور اندیشی ایشان نسبت به آینده دنیای اسلام بود، تصریح کرد: امام راحل با چنین اقدام ارزشمندی زمینه را برای زنده نگه داشتن مسأله فلسطین فراهم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که مسأله فلسطین نباید هیچ گاه به فراموشی سپرده شود، خاطرنشان کرد: بحران های منطقه ای نباید موجب کمرنگ شدن این موضوع مهم جهان اسلام شود.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که ملت ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی امروز نیز با خلق چنین حماسه ماندگاری بار دیگر با امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند، تصریح کرد: حضور در صحنه مردم در ادوار مختلف همواره عامل عزت و اقتدار کشورمان بوده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که حفظ عزت و اقتدار داخلی در گرو حضور در صحنه مردم است، بیان داشت: مردم کشورمان در 38 سال اخیر همواره ثابت کردند که در دفاع از انقلاب و آرمان های متعالی این نظام دینی همواره پیشگام هستند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که ملت بزرگ ایران بار دیگر امروز حمایت خود را از آرمان های ملت مظلوم فلسطین نشان دادند، خاطرنشان کرد: با خلق چنین حماسه ای از سوی ملت بزرگ ایران بار دیگر اندام استکبار و صهیونیسم جهانی به لرزه افتاد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه آرمان های مردم مظلوم فلسطین را فراموش نخواهد کرد، گفت: مسأله فلسطین جزء آرمان های مهم و اساسی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که روز جهانی قدس روز حمایت از مستضعفین جهان است، تصریح کرد: ملت ایران همانند 38 سال اخیر، امسال نیز حماسه ای خلق کردند که برای همیشه در دفتر تاریخ این کشور ماندگار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به تلاش دشمنان داخلی و خارجی برای کمرنگ کردن حضور در صحنه مردم، بیان داشت: این تلاش های دشمنان همواره با حضور گسترده و بی نظیر مردم در صحنه های مختلف خنثی شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تو دهنی بزرگ ملت های مسلمان به ویژه ملت ایران به زورگویان و مستکبران عالم بوده است، گفت: ملت ایران امروز ثابت کردند که آرمان های اصیل انقلاب همچنان زنده و پویا است و آنها نیز در خط مقدم دفاع از این آرمان های متعالی حضور دارند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که حضور امسال مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس حال و هوای دیگری داشت، گفت: مردم همیشه در صحنه امسال متعاقب پلیدی و شرارت جریان نفاق و عوامل استکبار در منطقه و انجام عملیات تروریستی که موجب آزردگی خاطر اهل ایمان شده بود، در راهپیمایی حاضر شدند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی به حمله موشکی فرزندان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست های تکفیری داعش اشاره کرد و این اقدام را نشان دهنده عزت و اقتدار ایران اسلامی اعلام کرد و گفت: این حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران چشم دوستان و دشمنان را جهان به خود خیره کرد.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی در منطقه و اقصی نقاط جهان بدانند که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دفاع از تمامیت ارضی خود در آمادگی کامل به سر می برد، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی هر دست متجاوزی که بخواهد کوچکترین تعدی به ایران اسلامی داشته باشد را قطع خواهد کرد./۲۰۲/۹۵۰/ب۱

ارسال نظرات