۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۵۰۷۱۵۹
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

روز قدس تجلی وحدت و همدلی است

مدیر حوزه های علمیه لرستان روز قدس را تجلی وحدت و همدلی عنوان کرد و گفت: مردم با حضور در راهپیمایی این روز حمایت از مردم فلسطین و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام می کنند.
روز قدس

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: ایستادگی در برابر ظلم و دفاع از ملتهای مظلوم از مبانی نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به تأکید امام راحل در دفاع از ملتهای مظلوم افزود: انقلاب اسلامی ایران در حمایت از ملتهای مظلوم از جمله ملت فلسطین ثابت قدم است.

مدیر حوزه های علمیه لرستان روز قدس را یادگار امام راحل دانست و عنوان داشت: حمایت از مردم مظلوم و بی گناه فلسطین از اهداف مهم انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: روز جهانی قدس تجلی اراده ملتها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تجلی وحدت و همدلی است.

حجت الاسلام میناپور با اشاره به تلاش رژیم صهوینیستی برای نابودی مقاومت اسلامی خاطرنشان کرد: در این روز مردم با حضوری گسترده نشان می دهند که در دفاع از مظلوم ثابت قدم هستند.

وی با دعوت از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: مردم ولایتمدار و روزه دار ایران اسلامی با حضوری پر شور در راهپیمایی این روز خشم و انزجار خود را اقدمات بی رحمانه و غصبانه رژیم صهیونیستی سر خواهند داد./302/9451/ب1

ارسال نظرات