۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۵۰۱۵۷۵
همزمان با سالگرد ارتحال امام صورت می گیرد؛

اجرای بیش از هزار برنامه از سوی روحانیان مستقر در خوزستان

حجت الاسلام بلک با اشاره به تقارن سالگرد ارتحال امام و ۱۵ خرداد با روزهای ماه رمضان از برگزاری بیش از هزار برنامه از سوی روحانیان مستقر در استان خوزستان خبر داد.
حجت الاسلام بلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمدحسین بلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ششمین نشست ستاد ارتحال امام خمینی(ره) که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات معاونت سیاسی اجتماعی استانداری برگزار شد، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان رمضان، ابراز داشت: با توجه به تقارن سالگرد ارتحال امام و 15 خرداد با روزهای ماه رمضان صبغه کارها در چنین ایامی در بخش برنامه های قرآنی و مجالس و محافل دینی بیشتر ظهور یافته است که می توان در سالگرد ارتحال امام مورد توجه قرار داد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه در روزهای 14 و 15خرداد ماه، 500 برنامه روستایی از سوی روحانیان مستقر اجرا خواهد شد، افزود: حداقل هر کدام از روحانیان دو برنامه اجرا خواهد کرد که با این احتساب بیش از 500 برنامه در سالگرد ارتحال امام و 15 خرداد در روستاهای استان برگزار خواهد شد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در ادارات و سازمان ها و دستگاه های دولتی سراسر استان از طریق سامانه ای فعالیت همه ائمه جماعات ادارات رصد می شود، اظهار داشت: صدها برنامه از سوی ائمه جماعات ادارات در ما بین الصلاتین برگزار خواهد شد و همچنین در سطح مساجد و روستاها با توجه به اعزام بسیار خوب مبلغان فعالیت های متعددی را شاهد خواهیم بود.

حجت الاسلام بلک خاطرنشان کرد: 350 مبلغ از قم و مشهد مقدس در محل های تبلیغی مستقر و فعالیت های خود را از سر گرفتند؛ از این رو بالغ بر هزار و پانصد برنامه را در مساجد و مراکز فرهنگی خواهیم داشت که در این برنامه ها بیان شخصیت امام در ابعاد وصیت نامه سیاسی الهی اولویت دارد.

وی با توصیه استفاده از ظرفیت کاروان دارها در کمک اجرایی برای برگزاری شکوهمند مراسم ارتحال، ابراز داشت: اگر ممکن باشد برنامه سالگرد ارتحال امام اهواز در قالب یک جلسه منظم جمع خوانی قرآن برگزار و از طریق صدا و سیما پخش شود./9456/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات