۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۵۰۱۱۸۰
همزمان با اجرای طرح ضیافت الهی صورت می گیرد؛

اعزام ۴۵۰ نفر مبلغ بومی و غیربومی به بقاع متبرکه و امامزادگان استان فارس

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس از اعزام ۴۵۰ نفر مبلغ بومی و غیربومی به مناسبت اجرای طرح ضیافت الهی در اماکن مذهبی و بقاع متبرکه سراسر استان فارس خبر داد.
اعزام مبلغ

به گزارش خبرگزاری رسا در استان فارس، حجت‌الاسلام سید میثم حسینی، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: همه‌ساله به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و اجرای طرح ضیافت الهی، مبلغان بومی و غیربومی به نقاط مختلف استان و شهرستان‌ها اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در ماه میهمانی خدا تعداد 150 نفر مبلغ غیربومی از شهر مقدس قم به بقاع متبرکه و امامزادگان شهرستان‌های استان فارس اعزام می‌شوند که وظیفه تبلیغ در این ایام را بر عهده خواهند داشت.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه در بقاع متبرکه شهر شیراز 300 نفر مبلغ بومی به تبلیغ خواهند پرداخت گفت: در آستان مقدس حضرت سید علاءالدین الحسین(ع)، سید تاج‌الدین غریب(ع) و آستان مقدس حضرت علی ابن حمزه (ع) مبلغین بومی همه‌روزه با حضور در این بقاع پاسخگوی کلیه زائرین و روزه‌داران هستند. 

وی با اشاره به اینکه در این بقاع شاخص متبرکه خیمه معرفت دینی برپا می شود گفت: مشاوره دینی، پاسخگویی به مسائل شرعی، احکام و پاسخ به شبهات ازجمله فعالیت‌هایی است که در بقاع شاخص با حضور مبلغین دینی اجرا می شود.

خاطرنشان می شود این مبلغان از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان در بقاع حضور دارند./101/919/ب1

ارسال نظرات