۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۵۰۰۶۱۰
امام جمعه شهرکرد:

مراقب نفوذ دشمن باشیم/ ترویج سبک زندگی غربی بزرگترین تهدید امروز کشور است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه بیدار باشید تا دشمن نفوذ نکند چرا که نفوذ خطرناک است، گفت: ما زیر پرچم جمهوری اسلامی زندگی می کنیم و رستگاری در سایه ادامه دادن این راه است.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در همایش بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر و گرامیداشت هفته مقاومت و پایداری که با حضور فرماندهان و کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) این استان برگزار شد، گفت: طبق فرموده حضرت امام خمینی(ره) فتح خرمشهر، فتح ارزش هاست و باید روی این موضوع تمرکز، تفکر و تعقل داشت.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اظهار کرد: فتح ارزشها از دیدگاه امام راحل همان هایی است که قسمتی از آنها را در وصیت خویش اشاره می کنند و می فرمایند ما مفتخریم که پیرو قرآن، ایمان و پیرو اسلام ناب هستیم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه ما نباید از نهج البلاغه و صحیفه سجادیه فاصله بگیریم، ابراز کرد: اگر امام انقلاب کرد و در این مسیر پرچم اسلام را برافراشت و جلو افتاد برای این بود که ارزشهای اسلامی را در جامعه ساری و جاری کند، پس ما نیز باید بکوشیم از این ارزشها فاصله نگیریم.

وی با بیان اینکه امروز بیش از ۳۰ سال از آن حماسه عظیم می گذرد، تصریح کرد: به خود آییم و مراقب باشیم سبک زندگی ما را غرب و بیگانگان تعریف نکنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مبادا افکار بیگانگان، روی نوع علم مان، طرز تفکرمان، سبک زندگی، تصمیم گیری ها، انتخابات، اداره جامعه، سیاست ورزی مان و خانواده، بازار و اقتصادمان تأثیر بگذارد و فرهنگ غربی و بیگانه از بیرون برای ما بیایید و ارزشهای امام پشت سر گذاشته شود.

وی با تأکید بر اینکه باید در مقابل فرهنگی که برایمان از خارج به ارمغان می آورند بایستیم و نگذاریم فرهنگ غرب در زندگیمان نفوذ کند، گفت: فرهنگ ما باید قرآن محور و خدامحور باشد نه دنیامحور، غرب محور، دشمن محور و کفر، شرک و نفاق محور که در این صورت میدان را باخته ایم و خسران دیده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه مردم باید روی تقوا و دین مداری متمرکز باشند و دین خود را سفت بچسبند و نگذارند دینشان متزلزل شود، افزود: بدانید این ارزش امام است؛ پس مسلمان بمانید و مسلمان بمیرید.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر ضرورت روی آوردن به ارزشها و خیرات و پرهیز از نگاه به بیرون و بیگانه، گفت: خرمشهریان به خود ببالید که زیر پرچم اسلام هستید شما عزت و آزادی دارید، زیر پرچم اسلام بمانید و مراقب باشید بیگانگان در کشورتان راه پیدا نکنند.

وی با بیان اینکه بیدار باشید تا دشمن نفوذ نکند چرا که نفوذ خطرناک است، خاطرنشان کرد: ما زیر پرچم جمهوری اسلامی زندگی می کنیم و رستگاری در سایه ادامه دادن این راه است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، فلاح و رستگاری را تحت پرچم اسلام و قرآن دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر کنید و نظام اسلامی را پاس بدارید و در مقابل ورود آمریکایی ها و فرهنگ غربی بایستید.

گفتنی است، تجلیل از خانواده معظم شهداء با اهدای لوح پایان بخش این مراسم بود./9457/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات