۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۲
کد خبر: ۵۰۰۵۸۶

اعلام ویژه برنامه های صدا و سیمای قم در ماه رمضان

مدیر کل صداوسیمای استان قم، برنامه های این مرکز در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد و از پشتیبانی مرکز قم از شبکه های سراسری خبر داد.
حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر مدیرکل صداوسیمای استان قم

حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر مدیر کل صداوسیمای استان قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،  برنامه های صداوسیمای قم در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

وی افزود: در مجموعه صداوسیمای مرکز قم از پارسال برنامه سحرگهان را با همکاری حرم مطهر حضرت معصومه(س) شروع کردیم که امسال هم در اوقات سحر این برنامه تلویزیونی را خواهیم داشت، همچنین برنامه ترتیل نوجوانان را داریم که نیم جز قرآن می خوانند و مباحثی برای نوجوانان و جوانان گفته می شود که ساعت 10 صبح پخش خواهد شد.

حجت الاسلام لطفی نیاسر با بیان این که مجموعه سخنرانی های بعد از نماز ظهر حرم به صورت زنده به بینندگان ارائه خواهد شد، اظهار داشت: امسال جزء خوانی حرم مطهر که ساعت 14 و 45 برگزار می شود همزمان از شبکه سه سیما و شبکه قم پخش می شود.

وی ادامه داد: برنامه پرمخاطب شهر یا کریم هر روز ساعت 7 بعد از ظهر به بینندگان ارائه می شود که سوژه های گوناگونی از کسانی که دارای داستان ها، سرگذشت و اتفاقات خاص هستند بیان خواهد شد و مباحث مختلف فرهنگی در این برنامه به بینندگان ارائه می شود.

مدیرکل صداوسیمای استان قم با اشاره به برنامه های رادیویی مرکز قم در ماه مبارک رمضان ابراز داشت: در این زمینه برنامه های سحر و افطار به صورت زنده به مخاطبان رادیو قم ارائه خواهد شد، امسال مجموعه بسیاری از کارشناسی ها، سخنرانی ها و برنامه های متنوع دیگر درباره مسائل گوناگون ماه مبارک رمضان به شنوندگان و بینندگان ارائه می شود.

وی با اشاره به پشتیانی صداوسیمای مرکز قم از شبکه های سراسری عنوان کرد: الان ما مباحث مراجع معظم تقلید را برای شبکه دو و سه سیما کار می کنیم، برای ترتیل حرم مطهر هم از شبکه سوم سیما پخش می شود و مناسب های مختلف همانند شب های قدر که هر شب مجموعه حرم و جمکران از یکی از شبکه های اصلی سراسری صداوسیما پخش خواهد شد.

حجت الاسلام لطفی نیاسر خاطرنشان کرد: در حال پیگیری هستیم که ترتیل خوانی نوجوانان در یکی از شبکه هایی که بیشتر برنامه های مربوط به جوانان دارند پخش شود./1323/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات