۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۵۰۰۲۸۰
اتحادیه علمای مسلمان عراق:

آل‎خلیفه مسؤول جان شیخ عیسی قاسم است

اتحادیه علمای مسلمان عراق قلع و قمع مردم بی‎گناه مظلوم بحرین را محکوم کرد و اظهار داشت: آل‎خلیفه مسؤول جان آیت الله شیخ عیسی قاسم و یارانش است.
شیخ عیسی قاسم

به گزارش خبرگزاری رسا، اتحادیه علمای مسلمان عراق امروز طی پیامی به یورش نیروهای امنیتی به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین واکنش نشان داد.

در این پیام آمده است: همزمان با حضور دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در نشست سران کشورهای اسلامی و عربی در ریاض عربستان، دادگاه ظالمانه حکومت بحرین حکمی علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم و یارانش صادر کرد و نیروهای امنیتی با گاز اشک آور به منزل این عالم یورش برده و جمعی از مردم بی‎گناه را شهید، زخمی و بازداشت کردند.

اتحادیه علمای مسلمان عراق تصریح کرد: ما علمای اهل تسنن و شیعه به شدت این اقدام مجرمانه را محکوم و از مردم بحرین می‎خواهیم که به خیابان‎ها بیایند و تا لغو این حکم و آزادی بازداشت شدگان، اعتراض مدنی خود را به حکومت آل‎خلیفه نشان دهند.

در این پیام نوشته شده است: حکومت آل‎خلیفه مسؤول جان شیخ عیسی قاسم و یارانش است. علمای اسلام، آزادگان جهان و سازمان‎های بین المللی به شیوه‎های مختلف به یاری مردم مظلوم بحرین بپردازند./994/ب۹۰۳/د

ارسال نظرات