۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۵۰۰۰۴۱
استاد سطح عالی حوزه تأکید کرد؛

پرهیز از مسائل طیفی در خدمت به مردم

حجت الاسلام بیگدلی با بیان این که مجریان دولتی باید با نیت الهی به مردم خدمت کنند، گفت: خدمت به مردم باید به دور از مسائل طیفی باشد و هر کس با هر سلیقه ای گوشه ای از کار را بگیرد و به مردم خدمت کند.
حجت الاسلام والمسلمین بیگدلی

حجت الاسلام والمسلمین زین العابدین بیگدلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور پرشور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای شهر و روستا را حماسی دانست و گفت: ملت بصیر ایران همیشه در مواقع حساس با حضور خود اعتماد به نظام و کشور را ثابت می کنند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم اظهار داشت: مردم ایران همیشه تابع امر رهبر معظم انقلاب هستند و نمونه ای از این امر مهم را در انتخابات گذشته شاهد بودیم؛ بر این اساس یکی از مهمترین ویژگی های رییس جمهور منتخب  باید ولایتمداری باشد.

وی ادامه داد: یکی از اساسی ترین اصول پس از انتخابات، حفظ امینت و آرامش کشور است؛ همه کاندیداها باید با هم برادری کنند و با توجه به این که رقابت ها به پایان رسیده، با هم متحد و یکدست برای پیشرفت و تعالی ایران اسلامی تلاش کنند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم تأکید کرد: کاندیداها، مسؤولان و مجریان کشور با هر سلیقه ای موظف هستند که از رییس جمهور منتخب مردم حمایت کنند؛ این عقیده که اگر فردی با جناح مخالف رأی آورد، کاندیداهای دیگر کنار بروند و به همکاری نپردازند، اشتباه است.

وی ابراز داشت: این که بعد از انتخابات کابینه دولت قبلی به طور کلی کنار گذاشته شود صحیح نیست؛ همه باید با هم کمر همت ببندند تا جمهوری اسلامی ایران روز به روز پیشرفت بیشتری داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین بیگدلی با انتقاد از برخی رفتارهای طیفی و حزبی، بیان داشت: خدمت به مردم باید با نیت الهی باشد؛ اگر نیت الهی باشد، هر کس که کاری از دستش بر بیاید، گوشه ای از کار را می گیرد و به مردم خدمت می کند./840/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات