۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۴۹۹۹۲۱
امام جمعه رفسنجان:

حضور مردم در انتخابات دشمنان اسلام را ناامید کرد

حجت الاسلام رمضانی پور با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات یأس و ناامیدی را در دل دشمنان نظام کاشت، گفت: این حضور به خواسته های نامشروع دشمنان نه گفت و مردم با حضور خود در صحنه انتخابات، اقتدار ایران اسلامی را به منصه ظهور گذاشتند.
حضور مردم با بصیرت بجنورد در انتخابات

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با تبریک پیروزی مردم ایران در انتخابات، به محضر رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات یأس و ناامیدی را در دل دشمنان نظام کاشت، و این حضور به خواسته های نامشروع دشمنان نه گفت و مردم با حضور خود در صحنه انتخابات، اقتدار ایران اسلامی را به منصه ظهور گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات یکی از عرصه های سیاسی است، بیان کرد: مردم با حضور خود در صحنه انتخابات جهاد اکبر خود را به دشمن نشان دادند، از این رو دولتمردان باید صداقت را مد نظر بگیرند و بدانند این امر سبب موفقیت آنها در کشور است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: رییس جمهور منتخب مردم، باید دولتی را انتخاب کند که با خواسته ها و مطالبات مردم و مطابق با ارزش های اسلامی و آرمانهای شکوهمند انقلاب اسلامی، هماهنگ باشد.

حجت الاسلام رمضانی پور خاطرنشان کرد: دولتمردان باید در دوره دوازدهم ریاست جمهوری همت والای خود را به کار گیرند و در رفع مشکلات و گرفتاری های مردم تلاش کنند و رأی مردم به امید رفع مشکلات در این دوره از ریاست جمهوری است.

وی یادآور شد: دولت دوازدهم باید کم کاری و ناکارایی هایی را که در دوره قبل داشته جبران کند و به وعده های که به مردم دادند عمل کنند و باید از هم اکنون به برنامه های خود جامع عمل بپوشانند.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: دولتمردان باید صداقت خود را به مردم نشان دهند و اگر این مصداق در آنها عملی نشود؛ سبب می شود مردم از این نظام مأیوس شوند و این یک گناه نابخشودنی است که دیدگاه مردم نسبت به انقلاب و ارزش های آن بدبین شود.

حجت الاسلام رمضانی پور  افزود: مسؤولان باید حضور میلیونی مردم را در پای صندوق های رأی دست مایه بزرگی بدانند که مردم با رأی خود مسؤولیت را بار دیگر به آنان واگذار کردند و قدر این نظام را بدانند و فرامین رهبر معظم انقلاب را در دولت خویش به کار گیرند.

وی اضافه کرد: دولتمردان باید در عرصه های مختلف کشور به ویژه در اقتصاد کشور همت خویش را به کار گیرند و در این راستا از فرمایشات رهبر معظم انقلاب استفاده کنند؛ ایشان بهترین نظریه پرداز در عرصه اقتصادی کشور هستند.

امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: در دولت دوازدهم مبارزه با مفاسد اقتصادی باید با جدیت خاص پیش رود و شخص رییس جمهور باید نخستین کسی باشد که در این راستا قدم بردارد و با زیاده خواهی ها و حقوق های نجومی به شدت برخورد کند و حقوق بیت المال را به جایگاه اصلی خود بازگرداند./۹۷۰۹/۳۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات