۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۴۹۹۴۹۲
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

طرفداران نامزدها پیروز انتخابات هستند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: حضور گرم و پرشور مردم پای صندوقهای رأی که نشان از اراده مردم برای تعیین سرنوشت خود و حضور در صحنه‌ های انقلاب اسلامی است برای همیشه ماندگار شد.
امام جمعه شهرکرد

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با تشکر از حضور میلیونی مردم ایران در پای صندوقهای رأی، اظهار کرد: ۲۹ اردیبهشت ماه جشن ملی امت اسلامی ایران است که به تاریخ پیوست؛ آنچه از آن روز بزرگ و شیرین ماند در چند امر خلاصه می شود.

وی با اشاره به نخستین ماندگاری انتخابات دیروز تصریح کرد: حضور گرم و پرشور مردم پای صندوقهای رأی که نشان از اراده مردم برای تعیین سرنوشت خود و حضور در صحنه‌ های انقلاب اسلامی است برای همیشه ماندگار شد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، آزادی در انتخاب را دومین ثمره انتخابات گذشته بیان کرد و ادامه داد: جهانیان بدانند حقوق بشر و دموکراسی راستین در اسلام و ایران اسلامی است.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه هر یک از طرفداران نامزدها و به ویژه دو نامزد مطرح با نگاه ها و انگیزه‌های خاص خودشان به صحنه آمدند و با آزادی تمام و صدای رسا و شفاف، دیدگاه های خود را مطرح کردند و از نامزد مورد نظر خود با شادابی و شور وصف ‌ناپذیر حمایت کردند، افزود: به فضل الهی اخلاق، سلامت، امنیت، حرمت و کرامت موج می زد و هر یک به وظیفه خود عمل کردند؛ بنابراین همه طرفداران نامزدها پیروز انتخابات هستند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه افرادی که با نگاه به آرمانهای انقلاب اسلامی و آرمانهای بلند امام و شهدا و به عنوان جریان مؤمن و انقلابی به صحنه آمدند قطعا پیروز انتخاباتند، چراکه به تکلیف الهی خود عمل کردند و بالنده به انجام وظیفه ‌اند، گفت: به یقین چنین افرادی در همه حال شاکر پروردگار متعال هستند چراکه می دانند عمل به تکلیف الهی و وظیفه سیاسی و دینی به هر نتیجه‌ای که برسد پاداش اخروی دارد.

وی با تبریک به همه آنها که در عرصه انتخابات آمدند و تلاش کردند، اظهار کرد: به همه نامزدها که به بصیرت و بینش جامعه افزودند، به نامزد پیروز که باری بس سنگین‌تر از چهارسال گذشته بر دوشش قرار گرفت و به همه برگزار کنندگان انتخابات که کاری بس شاق و طاقت فرسا را در امنیت و آرامش به پایان بردند، تبریک می گویم.

امام جمعه شهرکرد با تشکر از رسانه ‌ها اعم از رسانه ملی و شبکه‌های مجازی و اجتماعی و رسانه‌های  مکتوب خاطرنشان کرد: همه تبریک گویی ها ار آن جهت است که تمام این تلاشها که همراه با مبارزات انتخاباتی بود، با شعور و اخلاق ‌مداری همراه گشت و حیرت جهانیان را درپی داشت و این هم از آثار و برکات انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه خطاب به رییس جمهور منتخب اظهار کرد: جناب آقای روحانی اکنون جنابعالی برای چهارسال دیگر سکاندار ریاست جمهوری اسلامی ایران هستید؛ چهارسال گذشته، درسها و تجربه‌ها و عبرتهای زیادی پیش پایتان نهاد؛ قطعا مطالبات اصلی مردم و مطالبات عمقی نظام اسلامی و ارزشهای والای انقلاب و اسلام، مرام‌نامه عملی شما و دولت منتخبتان خواهد بود، آنچه در دوران انتخابات مطالبه مشترک مخالف و موافق شما بود و هوادار و غیر هوادار شما آن را انتظار دارند، رفع مشکلات درون اعم از فساد اداری و فساد اقتصادی است، آنچه شما در تبلیغات بیان می کردید، عملیاتی شدن را می طلبد و این نیازمند کارشبانه روزی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه تعامل جهانی شیوه همیشه نظام اسلامی بوده و هست، خاطرنشان کرد: اگر در سایه تعامل راهی گشوده می شود باید گره از مشکلات جامعه بکشاید هر چند تجربه نشان داده که از تنور بیگانه آبی گرم نمی‌ شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در پایان با اظهار امیدواری به اینکه چهار سال آینده، سالهای شکوفایی ایران اسلامی باشد، گفت: ان شاءالله در سالهای آینده اقتصاد مقاومتی و آثار عملیاتی شدن آن در جای جای کشورمان مشاهده شود و راه بر هرگونه نفوذ بسته شده و یأس تمام عیار بر دشمنان و نه تنها یأس بلکه به فرمان قرآن کریم رعب و هراس بر آنها حاکم باشد تا ذره ای چشم طمع به این امّت و انقلاب نداشته باشند./302/9457/ب1

ارسال نظرات