۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۴۹۹۲۸۷
امام جمعه دامغان:

رییس جمهور آینده مشکلات مردم را حل کند

امام جمعه دامغان گفت: امیدواریم رییس جمهور آینده با همتی جهادی و اندیشه ای ولایی مشکلات اقشار مختلف مردم را درک کند و در صحنه‌های بین المللی صادر کننده پیام انقلاب اسلامی باشد.
امام جمعه دامغان

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در حاشیه برگزاری دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اظهار داشت: بی تردید مردم آگاه ما از ساعات باقی مانده از انتخابات برای افزودن بر شکوه حماسه حضور خود بهره می برند و امانت داری، پاکی و صداقت، هوشمندی و بصیرت را ملاک انتخاب خود در هر دو عرصه قرار می دهند.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه ملت ما برای حفظ کشور و انقلاب اسلامی خود قریب به 300 هزار شهید داده و چنین ملتی حساسیت های فراوان انتخابات را به خوبی درک می کنند، افزود: انتخابات یک سرمایه ملی است که ما باید این سرمایه ارزشمند را حفظ کنیم، حضور ما خالق این حماسه مردمی و سرمایه عظیم ملی است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی از همان ساعات اولیه آغاز رأی‌گیری گفت: حضور ارزشمند و گسترده ملت در پای صندوق‌های رأی از نخستین دقایق رأی‌گیری سبب کاهش فشارها، ناامیدی دشمن است.

امام‌جمعه دامغان این حضور گسترده و حماسه حضور را برگ زرینی دیگر در تاریخ کشور دانست و گفت: تبریک و قدردانی از همه‌کسانی که تا به این لحظه در انتخابات شرکت کردند و آفرین بر هم‌وطنانم که در ادامه رأی خود را در دو انتخابات مهم امروز به صندوق می‌ریزند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینیان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه هر کس رأی بیاورد، پیروز انتخابات مردم غیور کشورمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است تصریح کرد: استکبار جهانی با فعالیت گسترده و گوناگون خود از ماه‌ها قبل منتظر عدم حضور مردم ما پای صندوق‌های رأی هستند.

وی ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: امروز گام‌های شما خواب خوش دشمنان را آشفته می‌کند و سبب اقتدار بیش‌ازپیش ایران اسلامی می‌شود.

امام‌جمعه دامغان با بیان اینکه مردم دامغان در تمام صحنه‌های حساس و تاریخی انقلاب پیشگام و حضور یکپارچه آن‌های پای صندوق‌های رأی همواره زبانزد بوده است؛ امروز نیز ان شاءالله حماسه‌ای دیگر از جنس ایمان و آگاهی خلق می‌کنند و بار دیگر ثابت می کنند که اگاهانه پای آرمان ها شهدا و انقلابشان ایستاده اند./302/977/ب1

ارسال نظرات