۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۴۹۷۰۵۸
آیت الله سعیدی:

استمرار هنر فاخر انقلابی زمینه ساز تعالی فرهنگی جامعه است

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه استمرار هنر فاخر انقلابی زمینه تعالی فرهنگی جامعه را فراهم می کند، بر همکاری و هماهنگی مسؤولان در این زمینه تأکید کرد.
آیت الله سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) امروز در دیدار رییس و هنرمندان حوزه هنری استان قم که درسالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه در راستای ارتقای فعالیت های هنری و فرهنگی باید تعامل و همکاری نهادها و سازمان هایی که فعالیت های فرهنگی و هنری دارند با یکدیگر بیشتر شود، گفت: شهر مقدس قم، با توجه به جایگاهی که دارد پایگاه و پایه اصلی آثار مفاخر فرهنگی و هنری در دنیای اسلام است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

وی با بیان اینکه هستی نظم خاصی دارد و این نظم، هستی را زیبا کرده و استمرار دارد، گفت: استمرار هنر فاخر انقلابی زمینه تعالی فرهنگی جامعه را فراهم می کند و تعالی فرهنگی تنها به وسیله همکاری و هماهنگی بیش از پیش مسؤولان در عرصه های فرهنگی و هنری با یکدیگر محقق می شود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصریح کرد: حرکتی از ابتدای انقلاب در راستای فعالیت های فرهنگی و اسلامی شروع شده است که باید این حرکت به طور گسترده استمرار داشته باشد و به خوبی از این میراث گرانبها حفاظت شود و استمرار این میراث گرانبها تنها در قالب ارج نهادن به هنر دینی و انقلابی ممکن می شود.

آیت الله سعیدی یادآور شد: آستان مقدس حضرت معصومه(س) از آمادگی لازم برای همکاری با حوزه هنری در راستای ارتقای فرهنگ و هنر دینی و اسلامی برخوردار بوده و آماده است که از تمام ظرفیت های هنری آستان در راستای رسیدن به این هدف استفاده شود.

لازم به ذکر است، در ادامه دیدار، حجت الاسلام جواد بهشتی پور، مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گزارشی از فعالیت های فرهنگی و هنری حرم حضرت معصومه(س) ارائه کرد و افزود: آستان مقدس حضرت معصومه(س) در سال گذشته با تولید ۱۷۰ اثر در قالب، فیلم کوتاه، کلیپ و مستند فاخر توانست در راستای امور فرهنگی و هنری موفقیت های چشم گیری را به دست آورد و اثر بخشی آن با توجه به محتوای غنی که در این آثار وجود دارد بسیار مناسب بوده است./837/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات