۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۴۹۵۵۵۸

امام جمعه تبریز با صدور پیامی حادثه تروریستی میرجاوه را محکوم کرد

آیت الله مجتهد شبستری با تسلیت، شهادت تعدادی از مرزبانان غیور کشورمان در هنگ مرزی میرجاوه با صدور پیامی این حادثه تروریستی و مذبوحانه را محکوم کردند.
آیت الله مجتهد شبستریپ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با تسلیت، شهادت تعدادی از مرزبانان غیور کشورمان در هنگ مرزی میرجاوه، با صدور پیامی این حادثه تروریستی و مذبوحانه را محکوم کردند.

وی در این پیام با اشاره به اهمیت نعمت امنیت، اظهار داشته است: امنیت نعمتی است که همانند سلامتی مغفول واقع می شود ولی خوشبختانه ما از برکت وجود آن برخوردار هستیم، آن هم به فضل و کرم الهی و در اثر مقاومت دلیر مردانی که جان خود را برابر تمامیت ارضی کشورمان در کفه اخلاص نهاده اند و با صبر، توکل، غیرت و فداکاری امنیت را ایجاد و حفظ و ارتقاء می دهند؛ امنیتی مثال زدنی و ستودنی.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه امنیت امروز مرزهای کشورمان در مناطق بی ثباتی و درگیری‌ها و نا امنی هایی که پیرامون ماست، مرهون وحدت و در کنار هم بودن مرزبانان و مرزنشینان است، آورده است:مرزنشینان ما دست در دست داده و از حریم ایران اسلامی دفاع و صیانت می کنند.

وی همچنین در این پیام اذعان داشته است که؛ میهن اسلامی، امروز وامدار مردان بی ادعا و کیاندارانی است که در دور افتاده ترین نقاط مرزی وظیفه خود را انجام می دهند و پیش دستانه در راه افزایش امنیت در سرمای منفی 20درجه با قلبی که دعاهای مردم ایران زمین به آن گرمی می بخشند، خدمت می کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرده است که ما بر همه مرزبانی که لباس رزم بر تن و نشان مهربانی بر دل دارند سلام و درود می فرستیم و از خداوند علّودرجات برای شهدای عالیقدر تقاضامندیم.

وی با بیان اینکه کشوری به پهناوری ایران و مرزهایی با این گستردگی، به خودی خود نمی تواند امن باشد، تصریح کرده است؛ عنایات حضرت حق و همه دستگاه های امنیتی و گام هایی به استواری گام های مرزبانان غیور پلیس می خواهد که بی منت، وجب به وجب این خاک را زیر چتر حمایت خود داشته باشند تا ما امنیت را با همه وجود حس کنیم.

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) همچنین آورده است که ملت قدرشناس ایران همواره از مرزبانان غیور و فداکار خود که در راه تأمین امنیت و آرامش هموطنان شان از جان عزیز و خون پاک خود گذشتند با بزرگی و افتخار یاد خواهد کرد.

وی با تسلیت شهادت تعدادی از مرزبانان غیور کشورمان؛ در هنگ مرزی میرجاوه و محکوم کردن حادثه اخیر تروریستی اعلام کرده است که این چنین حرکات مذبوحانه هرگز خللی در روحیه حماسی ملت مؤمن و انقلابی ایران ایجاد نخواهد نمود.

آیت الله شبستری در پایان خاطرنشان کرده است: مرزبانان نیروی انتظامی تا پای جان از سرحدات مرزها محافظت و اجازه ورود به بدخواهان را نخواهد داد و به شهادت رساندن برادرانمان هراسی به دل های ما نمی اندازد و هیچ خللی در اراده آهنین در دفاع از مقدساتمان وارد نمی کند و به زودی زود واکنشی پشیمان کننده به جنایتکاران خواهیم داد./854/۱۰۱/ب2

ارسال نظرات