۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۴۹۴۸۱۲
آیت الله علما:

مرکز خدمات تحولی بزرگ در خدمت رسانی به طلاب و روحانیان ایجاد کرد

آیت الله علما با اشاره به اینکه عزت و احترام به طلاب و روحانیان مصداق احترام به اسلام است، گفت: تأسیس مرکز خدمات حوزه های علمیه تحولی بزرگ در خدمت رسانی به طلاب و روحانیان بود.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر امروز در نشست با رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه، ابراز داشت: متأسفانه امروز توجه کافی به جامعه روحانیت نشده و بسیاری از طلاب و روحانیان در انزوا و سختی زندگی می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: همه باید قدمی برای برطرف کردن مشکلات جامعه روحانیت بردارند، زیرا طلاب و روحانیان نیز حق دارند همچون دیگران از آسایش و رفاه نسبی برخوردار باشند.

امام جمعه کرمانشاه با تقدیر از عملکرد مرکز خدمات حوزه های علمیه، خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقدامات مؤثری در راستای تسهیل زندگی طلاب و روحانیان صورت گرفته که شایسته تقدیر است.

آیت الله علما بیان داشت: امروز نمی توان انتظار داشت طلاب همچون گذشته زندگی کنند و درس بخوانند بلکه با توجه به شرایط زمان آنها نیز حق دارند مطابق شرایط جامعه زندگی با رفاه بیشتری را تجربه کنند.

وی در ادامه مطرح کرد: طلاب و روحانیان مبلغان دین مبین اسلام بوده و عزت و احترام به آنها مصداق احترام به اسلام است، بنابراین نباید در این راه کوتاهی صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اقدام رهبر معظم انقلاب برای تأسیس مرکز خدمات را ناشی از بلندنظری ایشان دانست و گفت: تأسیس مرکز خدمات تحولی بزرگ در خدمت رسانی به طلاب و روحانیان بود.

وی با تقدیر از عملکرد رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه افزود: حجت الاسلام والمسلمین ربانی از شخصیت های اثرگذار کشور و در راه خدمت به طلاب و روحانیان همواره پیشگام و منشأ خیر و برکت بوده است./857/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات