۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۴۹۳۷۱۲
برگزیده مسابقات قرآن طلاب جهان اسلام در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

تبادل نظر و دوستی های جدید در مسابقات بین المللی قرآن کریم طلاب جهان اسلام

معصومی سطح مسابقات بین المللی قرآن کریم طلاب جهان اسلام را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ما در این دوره از مسابقات دوستان خوبی از طلاب جامعه المصطفی در کشورهای مختلف پیدا کردیم.
سید جلال معصومی نفر سوم رشته قرائت مسابقات بین المللی قرآن کریم طلاب جهان اسلام از کشور انگلستان

سید جلال معصومی نفر سوم رشته قرائت مسابقات بین المللی قرآن کریم طلاب جهان اسلام از کشور انگلستان در حاشیه مراسم اختتامیه این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهار داشت: بنده از کالج اسلامی شهر لندن در این مسابقات حضور پیدا کردم و به رتبه سوم دست پیدا کردم و معتقدم مسابقات این دوره در سطح خوبی برگزار شد.

وی با بیان این که برخی از انتقادات نیز به این مسابقات وارد است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این مسابقات برای نخستین بار در کشور جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است طبیعی است که برخی از مسائل و مشکلات وجود داشته باشد همانند زمان بندی نادرست برنامه ها و برابر نبودن قرعه ها ولی به هرحال باید این مشکلات برای دوره های بعدی اصلاح شود.

معصومی اضافه کرد: یکی دیگر از مسائلی که باید برای دوره های بعدی اصلاح شود هماهنگی و همراهی داوران با یکدیگر است، چراکه برخی اوقات تفاوت نمره دادن ها باعث اعتراض برخی از شرکت کنندگان نیز شده بود ولی به هرحال ما راضی هستیم و مهم شرکت در این مسابقات و خدمت به قرآن بود.

وی با بیان این که مسابقات بین المللی قرآن کریم آثار و برکات زیادی به همراه دارد، یادآور شد: یکی از خوبی های این برنامه ها این است که زمینه برای تبادل و گفت‌وگو ها نیز فراهم می شود که به عنوان نمونه ما در همین دوره از مسابقات از دوستان خوبی از طلاب جامعه المصطفی در کشورهای مختلف پیدا کردیم که همین مسأله زمینه را برای تبادلات و رفت‌و آمدهای بعدی نیز فراهم می کند.

همچنین محمدعلی فروغی نفر دوم نخستین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم طلاب جهان اسلام از کشور افغانستان در رشته تحقیق نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، سطح مسابقات را خوب ارزیابی کرد و خواستار کم شدن مشکلات و توجه بیشتر به این مسابقات از جانب مسؤولان حوزه علمیه شد./1330/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات