۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۴۹۳۶۷۳
استاد حوزه علمیه:

اهل سنت مدافع نظام، انقلاب و خون شهدا هستند

استاد حوزه علمیه گفت: دشمن نمی‌تواند اهل سنت را فریب دهد؛ اهل سنت مدافع و حامی نظام و انقلاب و خون شهدا و حامی اخلاق و امنیت هستند.
آیت الله مهدی احدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی احدی، استاد اخلاق حوزه علمیه در بیست و ششمین همایش دانش‌آموختگی طلاب حوزه علمیه دارالعلوم زاهدان که عصر امروز در ورزشگاه امام علی(ع) زاهدان برگزار شد گفت: پیامبر در زمانی بزرگ شد که مردم قتل می‌کردند و اشیاء مختلفی را می‌پرستیدند.

وی ادامه داد: در آن عصر، پیامبر به جایی رسید که انسان را به مقام رضوان برد اما چه شد که آن عظمت را از دست دادیم.

حجت الاسلام والمسلمین احدی عواقب ناشی از دوری از فضل خدا را برشمرد و بیان کرد: اگر از دایره فضل خداوند بیرون رویم پیرو شیطان خواهیم شد و به جای محبت خدا محبت شیطان در دل می‌نشیند.

وی افزود: دوری از فضل خدا جان‌باختگی و مال‌باختگی را در پی دارد که در این میان مال باختگی قابل جبران است اما جان‌باختگی را نمی‌توان جبران کرد؛ امروز نیز عده‌ای بی‌گناه با نام اسلام جان می‌دهند که این جان دادن هیچ فایده‌ای ندارد.

استاد اخلاق حوزه علمیه با تأکید بر اینکه اگر فضل خدا نباشد امنیت نخواهیم داشت ابراز داشت: شما با فضل خدا و شعار «لا اله الا الله» می‌توانید در این نظام مقدس بر جهان معنویت از دست داده و جان باخته که شهوت و رقص و رشوه بر آن فائق آمده حکومت کنید.

وی خطاب به مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: صفا و صمیمیت شما زبانزد است؛ شما به خوبی نشان دادید که در تشکیلات نظام اسلامی، همه در طول هم هستند که اگر رابطه عرضی باشد به یکدیگر تیر اندازی می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین احدی انقلاب اسلامی را که بهترین امنیت را به ارمغان آورده آیت خدا توصیف کرد و اظهار داشت: اگر درگیری به مثابه تعریف دشمن از اختلاف ایجاد شود بدون فضل خدا نمی‌توان با آن مقابله کرد.

وی تصریح کرد: دشمن نمی‌تواند شما اهل سنت را فریب دهد؛ شما مدافع و حامی نظام و انقلاب و خون شهدا و حامی اخلاق و امنیت هستید./۲۰۲/۸۳۱/ب۱

ارسال نظرات