۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۴۹۳۴۴۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

سلامت، عاملی مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه سلامت از نشانه های شکوفایی و درخشش جامعه است، گفت: این مهم عاملی نقش آفرین در تحقق اقتصاد مقاومتی است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، ظهر امروز در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه شاهد خرم آباد، گفت: بزرگترین و برترین نعمت در اسلام سلامت است.

وی با اشاره به تأکید دین اسلام بر امر سلامت، افزود: در دین اسلام ایمان مهم ترین عامل در سلامت معرفی شده است، چرا که مانع از انجام اعمال خطرساز در امر سلامتی می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان سلامتی را از نشانه های شکوفایی و درخشش جامعه عنوان کرد و گفت: نشاط، سلامت، پیشرفت مادی و معنوی جامعه در گرو سلامتی افراد است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سلامت در امر تعلیم و تربیت نیز در راستای آموزش و تربیت صحیح و با نشاط نقش بسزایی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به شعار سال، بیان داشت: اشتغال و تولید نیز در سایه سلامت تحقق می یابد و توجه به این مهم حائز اهمیت است.

وی تولید و اشتغال را دو عنصر مهم در رفع بیکاری عنوان کرد و اظهار داشت: با تولید و اشتغال زایی در سایه سلامت در اقدام و عمل می توان در شکوفایی اقتصاد مقاومتی گام برداشت.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: برای رفع آمار بالای بیکاری که مانع نشاط و سلامت جامعه است، باید عوامل مخاطره ساز سلامت را شناسایی و برطرف ساخت.

وی در پایان تأکید کرد: برای برطرف سازی موانع در عرصه های گوناگون باید امر سلامت با جدیت دنبال شود تا همه امور در مسیر صحیح قرار گیرد و مسؤولان به این مهم توجه داشته باشند./9459/202/ب2

ارسال نظرات