۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۴۹۳۳۰۴

سوگواری دسته جمعی خادمان حرم حضرت معصومه در عزای امام موسی کاظم

همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) هفتمین اختر تابناک آل الله دسته عزاداری خادمان حرم کریمه اهل بیت(ع) حضرت معصومه(س) از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر این بانو حرکت کردند.
سوگواری دسته جمعی خادمان حرم حضرت معصومه در سالروز شهادت امام موسی کاظم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، خادمان حرم حضرت معصومه(س) امروز یکشنبه همزمان با سالروز شهادت امام کاظم(ع) با حضور در مسجد امام حسن عسکری(ع) و شرکت در مراسم شهادت این امام بزرگوار به سوگواری پرداختند.

در این مراسم مداحان به مداحی و روضه خوانی پرداختند و سخنران مجلس نیز با بیان گوشه هایی از زندگانی این امام معصوم به مجلس شور و شوق ویژه ای بخشیدند.

در این آیین خادمان با در دست گرفتن پرچم های عزا برای عرض تسلیت به محضر بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س) و همراهی مردم متدین و زایران به سمت بارگاه ملکوتی این بانو حرکت کردند.

همچنین اقشار مردم شهر قم از پیر و جوان، مادران و کودکان شان به همراه دلسوختگان مکتب اهل بیت(ع) و همراهی دسته عزاداری خادمان برای نشان دادن ارادت و محبت به امام موسی کاظم (ع) وارد حرم مطهر شدند.

در این مراسم که همراه با حضور آیت الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) بود، آیین خطبه خوانی خادمان نیز در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

مرثیه خوانی، قرائت زیارت امام موسی کاظم (ع) و سخنرانی حجت الاسلام مؤمنی در ساعت ۱۲ از دیگر برنامه های روز شهادت در حرم مطهر حریمه اهل بیت(ع) بود.

گفتنی است، مراسم شام شهادت نیز امشب بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام حسینی قمی و مداحی حاج سید رضا نریمانی برگزار در حرم مطهر برگزار شد./1330/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات