۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۴۹۲۵۰۸
فعال فرهنگی جبهه انقلاب:

انقلاب ما نتیجه رشادت‌های شهدای دفاع مقدس است

یکتا با بیان اینکه انقلاب اسلامی نتیجه رشادت‌ها و دلیری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس است، گفت: شهدا خالصانه و صادقانه به میدان نبرد بر ضد دشمن آمدند و افتخارآفرین شدند.
سردار حاج حسین یکتا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، سردار حاج حسین یکتا، فعال فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی امشب در جلسه‌ای که در حسینیه امیرالمؤمنین مسجد النبی(ص) قزوین و با حضور اساتید و طلاب حوزه علمیه قزوین برگزار شد، با اشاره به تبعیت همه اقشار مردم از ولایت فقیه در جامعه، گفت: ولی فقیه در جامعه رکن اصلی و نماینده امام عصر(عج) است، از این رو مؤمنان و ولایت مداران باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند و رهنمودهای آن بزرگوار را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به دشمنی آشکار دشمنان با نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی، افزود: امروز اعتماد کردن دشمن طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب کاری اشتباه و خطایی بزرگ است، دشمنان همیشه درصدد فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، از این رو وظیفه آحاد مردم این است که با تبعیت از ولایت فقیه و تحت لوای حکومت اسلامی از آسیب دشمن جلوگیری کرد.

انقلاب ما نتیجه رشادت‌های شهدای دفاع مقدس است

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با بیان اینکه این انقلاب نتیجه رشادت‌ها و دلیری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس است، اظهار کرد: این انقلاب عظیم مرهون ایثار و رشادت‌های شهدایی است که خالصانه و صادقانه به میدان نبرد بر ضد دشمن آمدند و افتخارآفرین شدند این شهدا همان انسان‌های بزرگی بودند که از جانب خداوند برگزیده و انتخاب شده بودند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت اربعین حسینی، ابراز کرد: یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های محرم تشکیل موکب‌های ویژه اربعین توسط هیئت‌های مذهبی است که باید بکوشیم در این سال جدید در این کاروان‌ها بیشتر از گذشته فرهنگ عاشورا و ارزش‌های آن به جهانیان معرفی شود تا نسل جدید بتوانند با اهل بیت ارتباطی عمیق و عاطفی برقرار کنند.

یکتا در ادامه با بیان اینکه امروز باید اندیشه‌های امام راحل در جامعه شناخته و به اجرا درآید، تصریح کرد: آثار و اندیشه‌های امام راحل مجموعه جامع و کاملی است که انسان را به سعادت می‌رساند، امام عارفی وارسته و مفسری بزرگ بود که در عصر حاضر در صحنه علم و عمل مصداق کاملی است که روز به روز زوایای بیشتری از شخصیت و افکارش بر نسل‌های پس از او روشن می‌شود.

این فعال فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به دشمنی آمریکا و ابرقدرت‌های زمان با نظام، تأکید کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب آمریکا از دشمنانی است که در هیچ زمانی نمی‌توان به او اعتماد کرد، آمریکا در برجام به تعهدات خود عمل نکرد و دشمنی خود را با ایران بیشتر کرد، از این رو چنین دشمن آشکاری شایستگی اعتماد و مذاکره را نداشته و نخواهد داشت.

وی در پایان گفت: در عصر حاضر روحانیان و مبلغان بزرگوار وظیفه دارند در تمامی عرصه‌ها به روشنگری مردم بپردازند و آنها را هوشیار و بیدار کنند اگر همه افراد ملت با یکدیگر اتحاد و انسجام داشته باشند در حقیقت کشور ایران را در مقابل فتنه‌های داخلی و خارجی بیمه خواهند کرد و زمینه را برای ظهور منجی و امام عصر(عج) آماده می‌کنند./873/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات