۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۴۹۲۴۳۲
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مطرح کرد؛

ضرورت هوشیاری در برابر منزوی کردن نیروهای انقلابی در کشور

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا بر ضرورت ترویج افکار انقلابی در همه بخش های جامعه تأکید کرد و گفت: متأسفانه برخی ها در کشور به دنبال منزوی کردن نیروهای انقلابی هستند که باید در این باره هوشیارانه گام برداریم.
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در نشست مسؤولان دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان، انقلاب اسلامی پدیده ای کم نظیر در جهان توصیف کرد و گفت: این انقلاب عظیم مانع تحقق سیاست های استکباری بدخواهان نظام اسلامی در سطح جهان شد.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران با الگوگیری از نهضت عظیم عاشورا بسیاری از سیاست های نظام سلطه در جهان را به بن بست کشاند، افزود: همین مسأله یکی از مهم ترین دلایل دشمنی نظام سلطه با ایران اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که وقوع انقلاب اسلامی در پیش بینی های سیاست مداران بزرگ دنیا وجود نداشت، تصریح کرد: پیروزی نهضت امام خمینی(ره) موجب حیرت کشورهای غربی شد.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که امام خمینی(ره) با دستانی خالی و تنها با پشتوانه مردمی توانستند نهضتی عظیم را علیه طاغوت بپا کنند، خاطرنشان کرد: حضور در صحنه مردم به عنوان بزرگترین پشتوانه امام خمینی(ره) موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که انقلاب اسلامی در 38 سال اخیر فرازو نشیب های بسیاری را پشت سر گذاشته است، تصریح کرد: اما با رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و همچنین پشتیبانی و حضور ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان همه توطئه ها و دشمنی ها خنثی شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که غرب در خیال خام خود فکر می کرد که انقلاب نوپای ملت ایران با تهدید و تحریم ساقط و نابود خواهد شد، خاطرنشان کرد: اما فرزندان روح الله با همه توان در برابر دشمنی ها ایستادند و از انقلاب و نظام اسلامی حراست کردند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که انقلاب اسلامی با حضور و نقش آفرینی مردم در عرصه و صحنه های مختلف همچنان عزت و اقتدار خواهد داشت، گفت: امروز انقلاب اسلامی با حضور و پشتیبانی مردم به یک قدرت بلا منازع در عرصه منطقه ای و بین المللی تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که دشمنان از نخستین روز پیروزی انقلاب دشمنی خود علیه انقلاب را آغاز کردند، تصریح کرد: دشمنی ها علیه انقلاب و نظام اسلامی پایانی ندارد و هر روز به شیوه ای جدید دنبال می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نظام سلطه با حمایت از صدام و رژیم بعث عراق جنگ هشت سال علیه انقلاب اسلامی را آغاز کردند، افزود: حتی حمایت های همه جانبه آمریکا و اروپا از رژیم بعث عراق نیز نتوانست ملت بزرگ ایران را از اهداف و آرمان های انقلاب دور کند.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که بدخواهان انقلاب اسلامی پس از شکست در عرصه نظامی جنگ فرهنگی و اقتصادی علیه انقلاب و نظام اسلامی را آغاز کردند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با هوشیاری کامل نسبت به هجمه های فرهنگی دشمن علیه نظام اسلامی هشدار دادند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که امروز دشمن با همه توان در عرصه اقتصادی تلاش می کند کشور را با یک چالش جدی مواجه کند، تصریح کرد: اما رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر با تدابیر عالمانه و مدبرانه خود، بحث اقتصاد مقاومتی را برای مقابله با هجمه های اقتصادی دشمنان مطرح کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران، زمینه سازی ظهور را مهم ترین هدف انقلاب اسلامی دانست و با بیان این که امروز باید این مسأله برای عموم جامعه به ویژه نسل جوان تبیین شود، خاطرنشان کرد:  امروز آشنایی نسل جوان جامعه با تاریخ انقلاب و حوادثی که در 38 سال گذشته با آن روبرو بودیم، ضروری است.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی ها در کوچکترین مسائل داخلی کشور دخالت داشتند، تصریح کرد: امام خمینی(ره) با پیروزی نهضت انقلاب اسلامی دستان پلید آمریکایی ها را منافع کشور قطع کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که همه عصبانیت آمریکایی ها از نظام مقدس جمهوری اسلامی قطع دخالت آنها در امور داخلی کشورمان پس از پیروزی انقلاب است، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) همه برنامه ها و سیاست های آمریکایی ها در اقصی نقاط جهان را با چالش مواجه کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز ملت ایران پرچم دار مقابله با آمریکا در جهان هستند، تصریح کرد: شعار استکبار ستیزی یکی از محوری ترین شعارهای ملت بزرگ ایران در سه دهه اخیر بوده است.

حجت الاسلام غلامی با تأکید براین که امام خمینی(ره) هیچ گونه ترس و هراسی از تهدید های دشمنان نداشتند و با توکل به خداوند متعال و پشتوانه عظیم مردمی در برابر استکبار جهانی ایستادند، گفت: امروز نیز مقام معظم رهبری ادامه دهنده همان راه و مسیر هستند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی تنها تغییر یک حکومت نیست بلکه این انقلاب تشکیل شد که زمینه ظهور امام زمان(عج) فراهم شود، تصریح کرد: برای ظهور باید بسترسازی و زمینه را فراهم کرد و به‌صورت سیستمی زمینه برای ظهور امام زمان(عج) مهیا شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که یکی از رسالت های مهم انقلاب اسلامی زمینه سازی جهانی ظهور است، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچم دار دفاع از دین و ارزش های اسلامی امروز باید تلاش کند تا زمینه سازی ظهور حضرت در سطح جهان فراهم شود.

وی با بیان این که امروز انقلاب اسلامی برای زمینه سازی ظهور باید با دو جبهه استکبار و سکولار مقابله کند، بیان داشت: امروز جبهه سکولار داخلی که از ابتدا نیز وجود داشتند به صورت آشکار و علنی این رویکرد خود را اعلام می کند.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت ترویج افکار انقلابی در همه بخش های جامعه تأکید کرد و گفت: متأسفانه برخی ها در کشور به دنبال منزوی کردن نیروهای انقلابی هستند که باید در این باره هوشیارانه گام برداریم.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به جریان فتنه سال 88 و تلاش آنها برای براندازی، گفت: همه بحث جریان فتنه از بین بردن نظام بود و تنها موضوع تقلب در انتخابات را بهانه ای برای رسیدن به اهداف خود قرار داده بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در ماه آینده، گفت: باید در انتخابات پیش روی به شاخص ها توجه کنیم و افرادی را برگزینیم که دلسوز نظام و انقلاب باشند./۹۵۰/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات