۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۴۸۸۱۷۵
روحانی لبنانی:

دولت‎های بزرگ جهان اجازه توقف بحران‎ها را نمی‎دهند

رییس تجمع الفکر العاملی لبنان اظهار داشت که دولت‎های بزرگ منطقه به جای حل بحران ها در حال شعله‎ور کردن فتنه هستند.
حجت الاسلام سید علی عبداللطیف العاملی رییس تجمع فکر العاملی لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی عبداللطیف فضل الله رییس تجمع الفکر العاملی لبنان به مناسبت روز مادر از مرکز سالمندان حضرت فاطمه زهرا(س) در منطقه بازدید کرد. 

وی در این دیدار با مادران سالمندی که در این مرکز نگهداری می شوند، دیدار کرد و روز مادر را به آنان تبریک گفت.

حجت الاسلام فضل الله پس از این دیدار در گفت وگو با خبرنگاران از اوضاع سیاسی این کشور ابراز نگرانی کرد و گفت: سیاستمداران باید به بازی تصفیه حساب سیاسی پایان داده و منتظر تغییرات منطقه و جهان نباشند چرا که این مساله سبب از دست رفتن فرصت ها به ویژه اجتماعی و اقتصادی و انتخاباتی می شود.

رییس تجمع الکفر العاملی با اشاره به سنگ اندازی برخی گروه های سیاسی در برابر فعالیت دولت جدید تصریح کرد: دولت های بزرگ منطقه و جهان به جای حل بحران ها و توقف خونریزی در عراق، سوریه، بحرین و یمن در حال شعلهور کردن فتنه هستند.

حجت الاسلام فضل الله افزود: تصویب قانون جدید انتخابات بر اساس نسبیت که خواسته ای ملی است و همچنین توقف سنگ اندازی در راه به نتیجه رسیدن پرونده های اجتماعی و اقتصادی در پرتو افزایش حقوق کارگران و کارمندان، عدم افزایش مالیات فقیران، محاکمه فاسدان و جلوگیری از هدر رفتن اموال عمومی، راه های حل بحران در لبنان به شمار می آید./980/ب902/د

ارسال نظرات