۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۴۸۷۴۰۴
معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان:

تبلیغ طلاب با محوریت نیازهای اجتماعی و فرهنگی باشد

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان تبلیغی را اثرگذار دانست که بر اساس نیازهای اجتماعی و فرهنگی باشد و گفت: این مهم باید مورد توجه خواهران مبلغ قرار گیرد.
تبلیغ دین

سمیه عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت خواهران طلبه در مدارس، دانشگاه ها، ادارات، مناطق تبلیغی و شهری، بیان داشت: طلاب مبلغ در این عرصه باید از ابزارهای نوین تبلیغی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه طلاب مبلغ در انجام رسالت تبلیغی خویش باید به نیازهای فرهنگی و اجتماعی جامعه هدف توجه داشته باشند، اظهار داشت: فعالیت تبلیغی زمانی اثرگذار است که نیازهای مخاطبان مورد توجه قرار گیرد.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران افزود: در راستای ارتقای سطح علمی و تبلیغی مبلغان، دوره های آموزشی برای طلاب برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در قالب این آموزشها تلاش می شود طلاب با روشهای مختلف نقش آفرینی و تأثیرگذاری در مقابله با اهداف شوم فرهنگی آشنا شوند.

عزیزی به گستردگی هجمه های فرهنگی اشاره و عنوان کرد: با توجه به تلاش دشمن در جبهه جنگ نرم باید فعالیتهای تبلیغی ما نیز گسترش یابد.

بصیرت بخشی، راه مقابله با هجمه های فرهنگی

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان اظهار داشت: فعالیت تبلیغی مبلغان بر اساس نیازهای فرهنگی و اجتاعی و در نظر گرفتن مخاطب موجب می شود که تبلیغی اثرگذار صورت گیرد و با بصیرت افزایی هجمه های فرهنگی دشمنان خنثی شود.

وی در ادامه بیان داشت: در راستای انجام فعالیتهای تبلیغی اثرگذار در استان لرستان با توزیع فرمهای سنجش نیازها و ظرفیتهای تبلیغی مناطق استان، برنامه ریزی لازم در جهت ثمربخش بودن فعالیت تبلیغی خواهران طلبه صورت می گیرد.

عزیزی ابراز کرد: امیدواریم که در قالب برگزاری این دوره های آموزشی و ارائه شیوه های نوین تبلیغی، شاهد آثار و برکات فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در کاهش آسیبهای اجتماعی پیش روی قشر بانوان باشیم./9459/302/ب2

ارسال نظرات