۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۴۸۷۰۱۷
آیت الله علما مطرح کرد؛

لزوم توجه بانکها به مستضعفان و مشکل بیکاری نسل جوان

آیت الله علما با اشاره به اینکه بانکها باید نسبت به مستضعفان و مشکلات بیکاری نسل جوان توجه ویژه داشته باشند، گفت: مسؤولان بانکی وظیفه دارند نسبت به بیت المال امینانه عمل کنند.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست با مدیر اداره شعب بانک ملی استان کرمانشاه، ابراز داشت: بانکها باید نسبت به اعطای تسهیلات به اقشار کم درآمد و مستضعف جامعه کوشاتر باشند.

آیت الله علما تصریح کرد: با توجه به مشکلات بیکاری کشور، یکی از اولویت های اصلی بانکها باید حمایت از خوداشتغالی جوانان و اعطای تسهیلات جهت ایجاد مشاغل برای این نسل باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: کمک به ازدواج نسل جوان نیز با مشارکت بانکها مرتفع می شود و حمایت بانکها از نسل جوان بسیار مورد توجه و لازم است.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم از اختلاسهای رخ داده بسیار گله‌مند و ناراحت هستند، زیرا امروز کشور با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و مردم تحت فشار مالی هستند، بنابراین رخ دادن اختلاس های چند هزار میلیاردی مردم را آزار می دهد.

وی در ادامه اظهار داشت: مسؤولان بانکی وظیفه دارند نسبت به بیت المال امینانه عمل کنند و نگهداری و حفاظت از اعتبارات دولتی و بیت المال از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

آیت الله علما در پایان با تأکید بر لزوم توجه به مسأله اشتغال نسل جوان، بیان داشت: در چنین شرایط رکود و بیکاری، باید در زمینه اشتغال نسل جوان مجدانه عمل شود./857/202/ب2

ارسال نظرات