۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۴۸۶۶۵۷
در پی سخنان نسنجیده استاندار خراسان جنوبی؛

تجمع طلاب با حضور آیت‌الله نوری همدانی برگزار می شود

در پی سخنان نسنجیده و حاشیه دار استاندار خراسان جنوبی، تجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه خراسان جنوبی با حضور حضرت آیت‌الله نوری همدانی برگزار می شود.
حجت الاسلام عباس رضوانی نسب

حجت‌الاسلام عباس رضوانی نسب، نماینده طلاب و فضلای خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری تجمع بزرگ طلاب، روحانیان و فضلای این استان در قم خبر داد.

وی افزود: در دیداری که امروز با حضرت آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید داشتیم، ایشان ضمن حمایت از تحصن علما، روحانیان و طلاب این منطقه برای حضور در این تجمع اعلام آمادگی کردند که این تجمع روز یکشنبه 22 اسفند ماه ساعت 17:30 در دفتر این مرجع تقلید انقلابی برگزار می شود.

حجت‌الاسلام رضوانی نسبت با انتقاد از عملکرد ضعیف دولت در حل مشکلات مردم، گفت: متاسفانه با گذشت حدود چهار سال از فعالیت دولت یازدهم، اما اقدام و عمل شایسته ای را در این زمینه از سوی دولت شاهد نبودیم و امروز شاهد مشکلات معیشتی و اقتصادی جدی در جامعه هستیم.

وی افزود: هم اینک مردم از مشکلات معیشتی به شدت رنج می برند، بسیاری از کارخانه ها و شرکت های تولیدی داخلی به دلیل عدم حمایت لازم از سوی دولت تعطیل شده اند و جوانان زیادی بیکار هستند، همه این مشکلات و دغدغه ها سبب شد تا علما روحانیان و طلاب این منطقه نسبت به برخی از سخنان حاشیه دار این استان واکنش نشان دهند.

نماینده طلاب و فضلای خراسان جنوبی، اظهار داشت: هدف اصلی متحصنان در بیرجند، اعتراض به وضعیت موجود و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است و آن ها نسبت به سخنان نسنجیده استاندار خراسان جنوبی معترض هستند به دلیل اینکه ایشان به جای حل مشکلات به دنبال حاشیه سازی است.

 گفتنی است، تجمع طلاب و فضلای خراسان جنوبی، عصر یکشنبه 22 اسفند ماه ساعت 17:30 عصر در دفتر حضرت آیت‌الله نوری همدانی به نشانی قم، خیابان صفاییه، کوچه 33، پلاک 16 برگزار می شود./917/ 202/ص

ارسال نظرات