۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۴۸۵۰۸۹
امام جمعه ویس:

نابودی داعش به معنای پایان تروریسم در منطقه نیست

امام جمعه ویس با اشاره به اینکه حکومت باطل و توخالی داعش از بین رفتنی است، گفت: نابودی داعش به معنای پایان تروریسم در منطقه نیست و دشمن در چهره ها و نمادهای دیگری ظاهر و تروریست هایی را برای طغیانگری در جهان اسلام خواهد ساخت.
تروریست

حجت الاسلام محمدعلی آفرین، امام جمعه ویس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اعتراف سرکرده داعش به شکست در برابر مقاومت، عنوان کرد: تاریخ ثابت کرد که آئین و دین باطل ناماندنی و تنها حق پابرجا و ماندنی است.

امام جمعه ویس با اشاره به تلاش آمریکا و نوکرانش در درگیری مسلمانان با یکدیگر، ابراز داشت: برای این منظور گروه تروریستی داعش را با هزینه های بسیار تأسیس و مزدورانی را از ملیت های گوناگون گرد هم جمع کردند تا در جهان اسلام به طغیانگری بپردازند.

رییس شورای فرهنگ عمومی ویس با بیان اینکه حکومت باطل و توخالی داعش از بین رفتنی است، خاطرنشان کرد: اعتراف سرکرده این گروه به شکست نویدبخش پیروزی اسلام ناب محمدی و جهان اسلام در آینده نزدیک است.

حجت الاسلام آفرین با اشاره به اینکه کشورهای اسلامی درگیر با داعش به پیروزی دست خواهند یافت، افزود: نابودی داعش درس عبرتی برای حاکمان ظالم و استبدادگر باشد تا در کنار ملت های خود برای تحقق اسلام اصیل و محمدی گام بردارند.

وی ابراز داشت: نابودی داعش به معنای پایان تروریسم در منطقه نیست و دشمنان و تروریست ها در چهره ها و نمادهای دیگری ظاهر می شوند که در این باره هوشیاری ملت ها در برابر فتنه های استکبار بسیار ضروری است.

امام جمعه ویس به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت داشتن بصیرت از سوی هر مسلمانی اشاره و خاطرنشان کرد: بصیرت دوست را از دشمن و نیرنگ های دشمنان را تشخیص خواهد داد.

رییس شورای فرهنگ عمومی ویس با بیان ضرورت مقاومت کشورهای اسلامی در برابر ظلم و ستم تحمیلی دشمنان، گفت: چنین مقاومتی باید تا پیروزی نهایی ادامه یابد./9456/303/ب2

ارسال نظرات