۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۴۸۴۰۳۱
عضو جامعه روحانیت شیراز:

دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی فقط به شعار بسنده کرد

عضو جامعه روحانیت شیراز گفت: رهبر معظم انقلاب سال جاری را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری کردند، اما در این زمینه دولتمردان فقط به شعار بسنده کردند.
مجدالدین تجرد

حجت‌الاسلام مجدالدین تجرد، عضو جامعه روحانیت شیراز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، گفت: رهبر معظم انقلاب سال جاری را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری کردند، اما در این زمینه دولتمردان فقط به شعار بسنده کردند.

وی در ادامه افزود: بحث اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، یک بحث جدی بود که از سوی رهبر معظم انقلاب به‌عنوان یک مجری عادل، دلسوز، دغدغه‌مند و همه‌جانبه نگر جهت مقابله با تهدیدات خارجی و تحریم‌ها مطرح شد.

حجت‌الاسلام تجرد اظهار داشت: دولتمردان فقط شعار دادند و از طریق مذاکره خواستند پیش روند که به نتیجه نرسیدند.

وی با تأکید بر این‌که در راستای اقتصاد مقاومتی در دولت حاضر کاری انجام‌ نشده اظهار داشت: به نظر می‌رسد حتی اقدامات فعلی دولت در زمینه اقتصادی و کارگاه‌های کوچک و بزرگ هم ادامه فعالیت‌های دولت دهم است.

امام جمعه سابق غرب شیراز با بیان این‌که به وضوح هم روشن است که مردم از وضعیت اقتصادی گله‌مندند خاطرنشان کرد: فرقه‌گرایی و استفاده از سالخوردگان سیاسی و افراد رسوب‌شده سبب شد که وعده‌هایی که به مردم داده‌شد محقق نشود.

وی تأکید کرد: دولت فعلی در اقتصاد مقاومتی نقش نداشت، حتی تلاش هم نکرد و دغدغه تبعیت از رهبری هم نداشت، در سخنرانی‌ها خوب حرف می‌زدند اما در عمل چیزی ندیدیم و خودشان هم به این مسأله واقف‌اند.

حجت‌الاسلام تجرد در پایان با بیان این‌که دولت می‌خواست از طریق مذاکره مسائل اقتصادی را بهبود بخشد و همه تلاشش را در این زمینه کرد، گفت: آخر این ماجرا برای رهبر انقلاب مشخص بود و بارها تذکرش را داده بودند، ازاین‌رو پیش‌بینی مقام معظم رهبری درست از آب درآمد و هیچ سودی در این مذاکرات دیده نشد./302/919/ب1

ارسال نظرات