۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۴۸۳۸۲۴
فروردین ماه سال آینده؛

دوره تربیت مربی رسانه و خانواده ویژه طلاب برگزار می شود

مسؤول بخش سواد رسانه ای مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات از برگزاری دوره تربیت مربی رسانه و خانواده در اواخر فروردین ماه سال آینده خبر داد.
رفیع الدین اسماعیلی

رفیع الدین اسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به برگزاری دوره تخصصی رسانه و خانواده در دو سطح عمومی و تخصصی عنوان کرد: این دوره در دو سطح عمومی و تخصصی برگزار می شود که در سطح عمومی تمامی طلاب می توانند شرکت کنند اما در سطح تخصصی که با هدف تربیت دوره مربی رسانه و خانواده برگزار می شود، طلاب دارای مدرک ارشد و دکترا می توانند در دوره حضور پیدا کنند.

مسؤول بخش سواد رسانه ای مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات افزود: طبق برنامه ریزی اولیه قرار است این دوره اواخر فروردین ماه سال آینده برگزار شود که در دو عرضه نظری و پژوهشی موضوعات از طریق اساتید برتر کشور مطرح می شود و می توان گفت سطح این دوره با دوره های قبلی بسیار متفاوت است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه هایی که قرار است اجرا شود، برگزاری دوره های سواد رسانه به صورت مجازی است که کارهای زیربنایی آن انجام شده و در حال تعریف دوره ها به صورت آزمایشی هستیم و با توجه به تقاضایی که از سراسر کشور وجود داشت این دوره ها در نظر گرفته شده و پیش بینی می کنیم که استقبال زیادی از این دوره به عمل بیاید.

اسماعیلی با اشاره به ارائه مدرک معتبر دوره های آموزشی اظهار کرد: طلاب شرکت کننده در دوره های مختلف آموزشی، در پایان آزمونی را می دهند که معمولاً به صورت پژوهشی است و اگر در این آزمون پذیرفته شوند، مدرک معتبر دریافت خواهند کرد.

وی افزود: یکی دیگر از کارهای خوبی که توسط این بخش انجام شده است، استفاده از ظرفیت طلاب شرکت کننده در دوره های سواد رسانه بود به طوری که در جشنواره هایی مانند فیلم فجر، سینما انقلاب و دیگر جشنواره های مرتبط، دوستان را به جشنواره فرستادیم که کار نقد و بررسی آثار را انجام دهند و همین موضوع سبب شد تا مقالات آنها در سایت های مختلف منتشر شود.

مسؤول بخش سواد رسانه ای مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات در پایان خاطرنشان کرد: در برخی دوره ها هزینه های اندکی برای حضور طلاب در دوره ها گرفته می شود که به صورت ودیعه نزد ما باقی می ماند که اگر طلاب در کلاس ها شرکت کردند در پایان دوره این هزینه ها به آنها برگردانده می شود./872/ت302/ج

ارسال نظرات