۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۴۸۳۶۶۳

حکیم خواستار تدوین قانون مبارزه با افراط‎گرایی شد

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق بر ضرورت مبارزه با افکار تروریستی تاکید کرد و بیان داشت که مسؤولان باید قوانینی برای مبارزه با افراط گرایی تدوین کنند.
حجت الاسلام سید عمار حکیم، رییس مجلس اعلای اسلامی عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق در دیدار با جمعی از رؤوسای عشائر جنوب استان موصل بر ضرورت توجه به جوانان تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: ما باید از جوانان در برابر افکار منحرف و افراطی تروریست‎ها دفاع کنیم.

وی افزود: مجاهدان عراقی از جنوب و شمال این کشور مقابل داعش باید یکدیگر متحد شدند و به ندای حضرت آیت الله سیستانی لبیک گفتند.

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق با اشاره به انتخابات آینده پارلمان تصریح کرد: مردم در انتخابات آینده باید افراد ذی صلاح را انتخاب کنند که با مشکلات مردم از نزدیک آشنا باشند و مصالح ملی را بر شخصی ترجیح دهند.

وی تاکید کرد که سال 2017 میلادی، سال تثبیت دموکراسی و انتخابات است.

حجت الاسلام حکیم در بخش دیگر سخنان خود با بازسازی مناطق تازه آزاد شده از داعش اشاره کرد و بیان داشت: بسیاری از مناطق که در تصرف داعش بوده باید از مواد منفجره پاکسازی شوند تا زمینه بازگشت آوارگان به منازلشان فراهم گردد.

وی افزود: ما باید به مبارزه با افکار، رفتار و سخنان تروریستی و افراطی بپردازیم زیرا این گونه حرکت‎ها از ماشین‎های بمب‎گذاری شده و حمله‎های انتحاری بدتر است.

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق تصریح کرد: مسؤولان باید قوانین را برای مبارزه با سخنرانی‎های افراطی که موجب ایجاد درگیری در بین مردم می‎شود، تنظیم کنند./994/ب902/د

ارسال نظرات