۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۴۸۳۱۰۹

همایش ملی جنسیت و خانواده از نگاه علامه طباطبایی پایان یافت

همایش ملی جنسیت و خانواده عصر پنج شنبه با ارائه 80 مقاله در زمینه جنسیت و خانواده از نگاه علامه طباطبایی به کار خود پایان داد.
همایش ملی جنسیت و خانواده در نگاه علامه طباطبایی(ره)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش ملی جنیست و خانواده از نگاه علامه طباطبایی امروز پنج شنبه پنجم اسفندماه در دو نوبت صبح و عصر با ارائه 80 مقاله در زمینه جنسیت و خانواده از نگاه علامه طباطبایی به کار خود پایان داد.

فریبا علاسوند، دبیر علمی همایش با بیان این که بیش از 80 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است، گفت: از مجموع مقاله ارسال شده بیش از 30 مقاله به عنوان مقاله برگزیده در این همایش انتخاب شد که پژوهشگران در قالب نشست های تخصصی فقهی و حقوق، فلسفی و کلامی، علوم اجتماعی، تفسیری تاریخی و میزگرد تخصصی به ارائه مقالات خود پرداختند.

وی همچنین از چاپ و انتشار مقالات برگزیده در قالب کتاب و فصلنامه علمی، فرهنگی و اجتماعی حورا خبر داد.

دبیر علمی همایش ملی جنسیت و خانواده از نگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: بیشتر مقالات ارسال شده به این همایش از سوی طلاب خواهر و برادر و اساتید برتر حوزه علمیه تدوین شده بود.

علاسوند یادآورشد: هدف از برگزاری این همایش ارتقای سطح علمی طلاب و تبیین الگوی اصلی زندگی یک زن مسلمان و تولید دانش و تبیین دیدگاه علامه طباطبایی در مورد زن و خانواده در عرصه های مختلف بود./968/پ202/ج

 

ارسال نظرات