۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۴۸۲۷۳۰
از فردا صورت می گیرد؛

آغاز رقابت های جشنواره قرآن و عترت به میزبانی اوقاف کرمان

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان گفت: رقابت های جشنواره حفظ قرآن کریم در هفته قرآن و عترت از فردا به میزبانی اداره کل اقاف کرمان برگزار می شود.
حجت الاسلام فاطمی

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، حجت الاسلام سید رضا فاطمی معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان، با اشاره به فرا رسیدن نخستین هفته قرآن و عترت دوم تا هشتم اسفندماه در استان، گفت: همزمان با آغاز جشنواره قرآنی، برگزاری مسابقات رشته حفظ قرآن کریم در دو بخش خواهران و برادران به میزبانی اداره کل اوقاف برگزار می شود.

وی افزود: مرحله مقدماتی این مسابقات در رشته های حفظ کل، حفظ 15 جزء و حفظ 3 جزء در شهرستانهای سیرجان، رفسنجان و کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام فاطمی از رقابتهای مرحله نهایی در روز پنجشنبه 5 اسفندماه خبر داد و گفت: رقابتهای بخش برادران در محل تکیه عباسعلی شهر کرمان و مکان رقابتهای بخش خواهران در محل اداره کل اوقاف در نظر گرفته شده است که از 3 نفر اول هر رشته در اختتامیه این جشنواره قرآنی تجلیل خواهد شد.

گفتنی است، جشنواره هفته قرآن و عترت در راستای سیاست های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  و به منظور ترویج و تسریع فعالیت های قرآنی در سطوح مختلف مردمی برای اولین بار دراستان برگزار و تا هشتم اسفند ماه ادامه خواهد داشت./101/9709/ب1

ارسال نظرات