۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۴۸۰۰۹۸
فجر انقلاب؛ٰ

امسال برخلاف گذشته با چهره عریان استکبار مواجه هستیم

وزیر دادگستری گفت: دشمنان ایران تا پیش از این چهره حقوق‌ بشری، دموکرات و متمدن به خود می‌گرفتند اما الان لباس‌های ظالمی و دستکش‌های مخملی آنها کنار رفته است و بعد از ۴۰ سال ما با چهره عریان و طاغوتی آنها روبه‌رو هستیم.
راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن شیراز گفت: نشریه آمریکایی چند روز گذشته مطلبی را با عنوان اینکه ایران امروز قدرت هفتم جهان است منتشر کرده است و همه اینها در تحریم‌ها و فشارهایی که آمریکا و همدستانش بر ایران وارد کرده‌اند اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه امروز ایران در منطقه غرب آسیا حکمش نافذ است افزود: مقامات آمریکا اعتراف کردند که ما در منطقه خاورمیانه 6 هزار میلیارد دلار هزینه کرده‌ایم اما کشور ایران در حال حاضر در این منطقه صاحب نفوذ است.

حجت‌الاسلام پورمحمدی خاطرنشان کرد: اسرائیل بیش از 75 سال است که سلطه خود را به منطقه خاورمیانه تحمیل کرده است اما جمهوری اسلامی ایران همچنان مقتدر و با قدرت ایستاده است و وقتی دشمنان دیدند نمی‌توانند به ایران اسلامی فشار وارد کنند از طریق فشار بر حزب‌الله و سوریه وارد عمل شده‌اند.

وی ادامه داد: با رصد اطلاعاتی متوجه شده‌ایم که داعش از 60 کشور در سوریه نیرو دارد و اسناد دقیق اطلاعاتی داریم که دستگاه اطلاعاتی آمریکا، عربستان، انگلیس و همدستانشان در رسیدن این نیروها به سوریه دست دارند.

وزیر دادگستری ابراز کرد: امروز جامعه جهانی بهتر ما را می‌پذیرد و اگر تا سازمان‌های بین‌المللی برای اعمال فشار بر ایران سینه سپر کرده بودند و می‌گفتند ما از طرف جهان صحبت می‌کنیم خدا به ما عنایت کرد و به برکت مقاومت و وحدت مردم چهره تزویر کنار رفت و امروز ما با چهره اصلی استکبار روبه‌رو هستیم.

وی بیان کرد: امروز مردم آمریکا در اعتراض به سیاست‌های ترامپ پرچم آمریکا را آتش می‌زنند و سیستم قضایی آنها نیز می‌گوید این آتش‌زدن پرچم بیان اعتراض مردم است.

وزیر دادگستری با بیان اینکه آمریکا و همدستانش انتظار داشتند ما در مذاکرات در مقابل آنها تسلیم شویم و به خواسته‌های آنها تن دهیم، اظهار کرد: ما پای میز مذاکره رفته بودیم تا حق خود را بگیریم و فقط‌ در مورد اقدامات هسته‌ای مذاکره کردیم و دیگر اقدامات ایران مورد مذاکره نبوده است.

وی با بیان اینکه ما باید از رئیس‌جمهور آمریکا متشکر باشیم که چهره واقعی خود را عیان کرد، گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال تفاوت عمده با سال‌های دیگر دارد و آن تفاوت این است که ما با دشمنان خود و با چهره عریان آنها روبه‌رو هستیم.

حجت‌الاسلام پورمحمدی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران تا پیش از این چهره حقوق‌ بشری، دموکرات و متمدن به خود می‌گرفتند اما الان لباس‌های ظالمی و دستکش‌های مخملی آنها کنار رفته است و بعد از 40 سال ما با چهره عریان و طاغوتی آنها روبه‌رو هستیم.

وی اظهار داشت: کشور ایران سالانه 118 میلیون تن تولیدات کشاورزی دارد و یکی از قدرت‌های جهان در این زمینه محسوب می‌شود. ما سالانه 3 میلیون تن مرغ را تولید می‌کنیم که باید به کشورهای دیگر صادر شود زیرا راه نجات اقتصاد ایران صادرات است.

وزیر دادگستری با بیان اینکه ایران از لحاظ ذخایر ارزی کشور هفدهم جهان، در صنعت هوافضا کشور یازدهم، در صنعت هسته‌ای کشور چهاردهم و در تولید خودرو و قطعات هم کشور هجدهم است، گفت: همه این دستاوردها در زمان تحریم‌های ظالمانه اتفاق افتاده است.

حجت‌‌الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه در کنار این دستاوردها مشکلات زیادی از جمله مسأله اشتغال در کشور وجود دارد، در پایان گفت: ظرف دو سه  سال گذشته سالانه یک میلیون و 200 هزار نفر وارد بازار کار شدند و هر سال 700 هزار شغل ایجاد شده است، افزود: کشور ایران پنجمین کشور در تولید اشتغال است اما باید به این نکته هم توجه کرد که در کنار تولید و اشتغال سالانه 500 هزار نفر نیز به جمعیت بیکاران کشور اضافه شده‌اند./202/919/ب1

ارسال نظرات