۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۴۷۹۹۵۵
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین:

حوزه باید نقش بیشتری در نظام ایفا کند

حجت الاسلام احمدی با تأکید بر این که انتظار می رود حوزه نقش بیشتری در نظام ایفا کند، ابراز داشت: پس از مطالبات رهبر انقلاب در زمینه حوزه انقلابی، حرکت خوب و چشمگیری در سطح حوزه شروع شده است.
حجت الاسلام احمد احمدی

حجت الاسلام احمد احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که حوزه های علمیه از بدو انقلاب اسلامی نقش ویژه ای داشته اند، گفت: حوزه علمیه در ایجاد و اداره انقلاب اسلامی نقش مهم و اساسی داشته است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) قم اظهار داشت: حوزه علمیه در بخش های مهم اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مبانی اسلامی را تبیین کرده است اما هنوز به آن حد مطلوب نرسیده است.

وی با تأکید بر این که انتظار می رود حوزه نقش بیشتری در نظام ایفا کند، ابراز داشت: خوشبختانه پس از مطالبات رهبر معظم انقلاب در زمینه حوزه انقلابی، حرکت خوب و چشمگیری در سطح حوزه شروع شده است.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: مدیران و اساتید حوزه علمیه در تلاش هستند تا حوزه علمیه به نقش اصلی و مطلوب خود برسد؛ این تلاش ها در راستای پشتیبانی از انقلاب و گسترش آن است.

وی با اشاره به این که زادگاه انقلاب در حوزه علمیه قم بوده است، یادآور شد: همان حوزه و مرجعیتی که انقلاب را ایجاد کرد، برای بقای آن نیز باید تدابیر و نقش هایی داشته باشد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) قم تصریح کرد: متأسفانه در سال های اخیر دشمنان اسلام و انقلاب درصدد انقلابی زدایی از نهادهای مختلف از جمله حوزه علمیه هستند و سعی دارند که حوزه را از اداره انقلاب جدا کنند.

وی در پایان بیان داشت: خوشبختانه با هشدار بسیار به موقع رهبر معظم انقلاب و تأکیدات مراجع عظام تقلید و علمای حوزه علمیه این توطئه شوم دشمنان اسلام و انقلاب خنثی شد./840/302/ص

ارسال نظرات