۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۴۷۹۲۶۱
امام جمعه بجنورد مطرح کرد؛

شناسایی و مقابله با رخنه‌های دشمن و رخوت‌های دوستان، رسالت مسؤولان انقلابی

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: شناسایی و مقابله با مجاری نفوذ و رخنه دشمنان و رخوت‌های دوستان از رسالت‌های اصلی مسؤولان انقلابی است.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار با مدیرکل حراست خراسان شمالی و شماری از مسؤولان حراست ادارات استان، اظهار کرد: انقلاب و نظام اسلامی نیازمند حراست و حفاظت بوده و این وظیفه بر دوش همگان است.

وی تصریح کرد: مراقبت از انقلاب واقعیتی است که باید مدنظر همه باشد؛ ازاین‌رو آحاد مردم و مسؤولان باید در حراست از گوهر انقلاب اسلامی کوشا باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: شناسایی رخنه و رخوت‌های دشمنان و اینکه دشمن از چه نقاطی در پی ضربه زدن به انقلاب و مردم متدین ایران است، یکی از وظایف مسؤولان انقلابی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی تصریح کرد: افزون بر رخنه‌های دشمنان، باید مسؤولان انقلابی مراقب رخوت‌های دوستان هم باشند؛ زیرا این موضوع هم خطرناک است.

حجت‌الاسلام والمسلمين يعقوبي در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی، اظهار داشت: پيش از انقلاب رژيم طاغوت با ادعاي روشنفكري و با هدف از بين بردن ارزش‌های اخلاقي، مراكز فساد داير كرده بود تا به اين طريق ارزش‌های ملت ايران را به‌تدریج به انحطاط بكشاند.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب آموزه‌های اسلام را به متن زندگی مردم آورد، قانون اساسی آن بر اساس حدود اسلام تنظیم شد، مراكز فسق و فجور و گناه بسته شد و كلمه «الله» بر فراز زمان جاي گرفت.

ريیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اضافه كرد: به بركت پيروزي انقلاب اسلامي، اسلام ناب محمدي شامل حال ملت ايران شده و مردم ایران ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامي، قرآني را جايگزين تمام ارزش‌های به ارث مانده از دوران ستم‌شاهی كردند به اين وسيله مردم از تاریکی، ظلم و ستم به روشنایی و آزادی و عدالت رسیدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین با بيان اينكه انقلاب اسلامی معرف اسلام راستین به دنیا است، ادامه داد: براي تداوم انقلاب اسلامي و خطراتي كه اصل انقلاب را هدف قرار داده‌اند بايد هوشيار باشيم و از هرگونه اختلاف و دوري از وحدت جلوگيري كنيم و با تابعيت از رهنمودهاي ولايت فقيه از اهداف انقلاب اسلامي حراست و حفاظت كنيم.

وی خاطرنشان کرد: درواقع ماندگاری و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون چشم‌های بیدار نظام و روحیه جهادی و انقلابی مردم و مسؤولان است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رسالت مسؤولان حراست ادارات، اظهار کرد: باید وظیفه اصلی مسؤولان حراست در ادارات دست‌گیری و نه مچ‌گیری باشد./202/9314/ب1

ارسال نظرات