۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۴۷۸۲۶۶
مدیر مرکز آموزش عالی حضرت قاسم بن الحسن:

معرفی امام راحل بر مبنای تفکرات خود، ظلم به ایشان است

مدیر مرکز آموزش عالی حضرت قاسم بن الحسن(ع) گفت: از جلمه ظلم‌های امروز به امام و انقلاب این است که احزاب و گروه‌های سیاسی تلاش می‌کنند امام را بر مبنای تفکر خود معرفی کنند.
علم الهدی

حجت‌الاسلام محمدباقر علم الهدی، مدیر مرکز آموزش عالی حضرت قاسم بن الحسن(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت دهه فجر درباره ارزش و اهمیت تبیین و ترویج اندیشه‌های امام راحل برای جلوگیری از تحریف انقلاب، گفت: امام راحل با اهداف بالای خود طی انقلابی شکوهمند نظام جمهوری اسلامی را تاسیس و مدیریت کردند.

وی افزود: امام راحل با نگاه عمیق خود از سال 42 هندسه زیبایی از نظام اسلامی را برای مردم ایران طراحی کرده بودند که براساس گزاره های دینی تبیین می‌شد، امروز تبین دیدگاه‌های ایشان می‌تواند برای همه دوستداران و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی راهگشا باشد.

مدیر مرکز آموزش عالی حضرت قاسم بن الحسن(ع) با اشاره به اینکه در تبین افکار و اندیشه‌های امام راحل باید از وصیت‌نامه سیاسی الهی ایشان استفاده کرد، اظهار داشت: درس‌نامه انقلاب اسلامی در وصیت نامه سیاسی الهی امام نهفته شده است.

حجت‌الاسلام علم‌الهدی افزود: هر کس انقلاب را راه‌گشای ملت‌های مظلوم جهان از دست مستکبران بداند و بخواهد گام در مسیر انقلاب بگذارد باید با وصیت‌نامه سیاسی الهی برجا مانده از امام راحل آشنا شود.

وی گفت: باید همه محبان و دوستداران امام راحل به ویژه صدا و سیما به عنوان رسانه ملی برای احیا افکار و اندیشه‌های امام راحل وصیت‌نامه سیاسی الهی و فرمایشات ایشان را همواره تبیین کنند.

مدیر مرکز آموزش عالی حضرت قاسم بن الحسن(ع) درباره اینکه مراسم‌های دهه حزبی و سیاسی  نشود، عنوان کرد: از جلمه ظلم‌های امروز به امام و انقلاب این است که احزاب و گروه‌های سیاسی تلاش می‌کنند امام را بر مبنای تفکر خود معرفی کنند، در حالیکه امام در اسلام ذوب شده و به خاطر آن قیام کرده؛ طعم تلخ شهادت فرزند و تبعید و دوری از وطن را تحمل کردند تا به نتیجه رسیدند.

حجت‌الاسلام علم‌الهدی افزود: برخی احزاب و گروه‌ها بر امواج سیاسی سوار شده و سخنان امام راحل را به نفع خود مصادره می‌کنند، در حالیکه امروز پیروان واقعی امام کاملا تابع رهبر معظم انقلاب هستند.

وی بیان داشت: هر گروهی که ادعا دارد دلسوز و همراه با انقلاب است باید برای گذار از پیچ‌های طراحی‌شده از سوی دشمنان پیرو رهبر معظم انقلاب باشد.

مدیر مرکز آموزش عالی حضرت قاسم بن الحسن(ع) در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب عطیه الهی است که خداوند در سایه تلاش‌های مرجعیت و از خودگذشتگی مردمی به دست آمده است، با وجود ناامنی در منطقه اگر دشمنان تا کنون موفق نشدند به در سایه رهبری آگاه، شجاع، مقتدر و مردمی بصیر بوده است./302/807/ب1

ارسال نظرات