۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۴۷۶۸۴۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس:

اسلام بدون ولایت اسلام تکفیری است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در تلاشند ولایت و رهبری را از اسلام بگیرند، گفت: بدون شک اسلام بدون ولایت اسلام داعش و جریان وهابیت تکفیری است.
حجت الاسلام محمد صادق مهرابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی شامگاه شنبه در همایش روحانیون و هیأت امنای مساجد و بقاع متبرکه شیراز، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در مسیر شکل‌گیری، رشد و تعالی خود از مسجد به خوبی استفاده کرده است گفت: بازگشت مسؤولان به مساجد تنها راه برون رفت از مشکلات کشور است.

وی با بیان اینکه مردم با بصیرت ایران با رهبری امام خمینی (ره) و با همدلی و وحدت، موفق به تشکیل نظام جمهوری اسلامی شدند، افزود: فریاد عدالت‌خواهی و خدامحوری مردم ایران در ابتدای انقلاب از حوزه‌های علمیه طنین‌انداز شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه ابرقدرت‌های شرق و غرب در زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی هرگز تصور نمی‌کردند جریان دیگری در مقابل آنها قد علم کند تصریح کرد: فریاد عدالت‌خواهی انقلاب اسلامی ایران نه‌تنها مرزهای ایران را در نوردید بلکه تمامی حرکت‌های آزادی‌خواه و آزادی بخش را به خود متوجه کرد.

حجت‌الاسلام مهرابی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری روحانیت رقم خورد و تا آن روز کسی جرات ایستادگی در مقابل نظام سلطه شرق و غرب را نداشت عنوان کرد: امام راحل با حضور طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه فریاد حسین بن علی (ع) را در عصر ما طنین‌انداز کردند که حرکت آزادی بخش ملت ایران به رهبری امام موج دیگری در فضای آن روز ایجاد کرد.

وی، مکتب، ولایت و رهبری و مردم را مهم‌ترین عوامل شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران برشمرد و بیان کرد: مهم‌ترین عامل و رمز موفقیت ملت ایران در دوران پس از انقلاب به ویژه در دوران دفاع مقدس، همدلی و همراهی در مساجد و استفاده از مسجد بوده است و امروز نیز تنها راه برون رفت از مشکلات کشور، بازگشت مسؤولان به مساجد است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس تاکید کرد: راز و رمز انقلاب ما مسجد بوده و امروز نیز متقن‌ترین راه و بهترین راه برای برطرف شدن مسائل کشور به ویژه آسیب‌های اجتماعی، مسجد محوری است.

حجت‌الاسلام مهرابی با بیان اینکه دشمنان انقلاب ما در تلاشند تا نگاه انقلابی‌گری را از روحانیت و مساجد و حوزه‌های علمیه بگیرند اظهار کرد: اگر امروز ولایت و رهبری را از اسلام بگیریم نتیجه آن می‌شود اسلام آل سعود که ظهر در نماز خود سوره بقره می‌خواند و شب در کنار افرادی قرار می‌گیرد که خون مسلمانان را می‌ریزد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب سال‌ها نقشه می‌کشند که در ایران تزلزل ایجاد کنند اما یک سخنرانی مقام معظم رهبری در نماز جمعه تمام تلاش‌های آنها را دگرگون و بی‌اثر می‌کند گفت: این نگاه علوی است و بدون شک اسلام بدون ولایت اسلام داعش و جریان وهابیت تکفیری است./202/825/ب1

ارسال نظرات